سریال کره ای پیشنهاد کاری؛ یک کمدی عاشقانۀ پیروز

به گزارش مجله فازنما، سریال پیشنهاد کاری یکی از تازه ترین و پیروز ترین کمدی های عاشقانۀ کره ای است که در تمام طول دوازده قسمت خودش مجذوب کننده و پرنشاط است و سرشار است از لحظات غافلگیرکنندۀ طنزآمیز. این سریال در طول چند هفته توانست در صدر پربیننده ترین سریال های غیرانگلیسی زبان نتفلیکس قرار بگیرد.

سریال کره ای پیشنهاد کاری؛ یک کمدی عاشقانۀ پیروز

به گزارش خبرنگاران؛ داستان سریال از این قرار است که دختری از یک خانوادۀ ثروتمند به نام جین یانگ سئو، از طرف پدرش تحت فشار قرار گرفته که در یک قرار آشنایی با مردی که نمی شناسد حاضر گردد. او دلش نمی خواهد این کار را بکند و به همین علت دوستش شین ها ری را به جای خودش سر قرار می فرستد. وقتی ها ری سر قرار می رود می بیند آن کسی که قرار است دیدار کند کانگ تائه مو رئیس همان شرکتی است که او در آن مشغول کار است. پس ها ری تمام سعیش را می نماید که کانگ تائه از هویت واقعیش آگاه نگردد. وقتی هم که جین به دستیار کائه تانگ علاقه مند می گردد اوضاع پیچیده تر و جالب تر می گردد.

یکی از نکاتی که مجذوب کنندهیت سریال را بیشتر نموده و باعث تمایز آن از خیلی از کمدی های عاشقانۀ دیگر شده این است که به جای اینکه فقط دنبال ساختن مثلث های عشقی باشد بیشتر بر جزئیات و عمق روابط دونفرۀ بین آدم ها تمرکز نموده است. بازیگران درجه یک سریال هم نقش مهمی در کشش و گیرایی آن دارند و باعث می شوند که شخصیت ها برای ما بسیار دوست داشتنی و همدلی برانگیز باشند. بخصوص کیم سجونگ (در نقش شین ها ری) و آن هیو سئوپ (در نقش کانگ تائه مو) مجذوب کننده ترین چهره های سریال هستند. البته از درخشش گروه بازیگران مکمل سریال و نقش های اثرگذار و ظریفی که به عهده دارند هم نباید غافل شد.

اما از همه چیز مهم تر خود داستان سریال است که واقعا هر چیز جالبی که بتواند در یک داستان عاشقانه اتفاق بیافتد در آن هست. یک قرار آشنایی بدون شناختن طرف مقابل خودش می تواند کلی بار طنز داشته باشد حالا چه برسد به اینکه این وسط یک جابه جایی هم بین اشخاص رخ داده باشد. اما این تازه مربوط به قسمت اول است و قسمت های بعدی هم برای خودشان اتفاقات جالب کم ندارند. مثل اینکه یک نفر به آپارتمان جدیدی نقل مکان کند و خیلی اتفاقی همسایۀ دیوار به دیوار محبوب قدیمی اش از آب دربیاید.

فرایند توسعه داستان در طول دوازده قسمت کاملا تدریجی است و ریتم بسیار مناسبی دارد که نه حوصلۀ بیننده را سر می برد و نه همۀ ورق هایش را همان اول کار رو می نماید. از همان قسمت اول شما بلافاصله جذب سریال می شوید و تا آخر با جریان لذتبخش و سبک و دوست داشتنی آن پیش می روید.

  • بازیگران: آن هیو سئوپ (Ahn Hyo Seop)، کیم سجونگ (Kim Se Jeong)، سئول این آه (Seol Inah) و دیگران
  • امتیاز: 8.3/10
  • زمان انتشار: از 9 اسفند تا 16 فروردین (سرانجام یافته)
منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1482

به "سریال کره ای پیشنهاد کاری؛ یک کمدی عاشقانۀ پیروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال کره ای پیشنهاد کاری؛ یک کمدی عاشقانۀ پیروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید