بازسازی منزل: سالگرد 25 سالگی فاینال فانتزی 7؛ منتظر نمایش بخش دوم بازسازی باشید

به گزارش مجله فازنما، 25 سال پیش یکی از مهم ترین و خاطره انگیزترین بازی های تاریخ راه خود را به کنسول پلی استیشن 1 باز کرد. شرکت اسکوئر انیکس به تازگی به مناسبت سالگرد 25 سالگی عرضه بازی فاینال فانتزی 7 در ژاپن، پیامی را از سوی کارگردانان این اثر با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. در این میان وعده هایی هم برای معرفی دنباله بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7 اعلام شده است.

بازسازی منزل: سالگرد 25 سالگی فاینال فانتزی 7؛ منتظر نمایش بخش دوم بازسازی باشید

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علاوه بر 25 سالگی فاینال فانتزی 7، سال 2022 میلادی در واقع سالگرد 35 سالگی سری بازی فاینال فانتزی هم به شمار میرود.

یوشینوری کیتاسه، کارگردان فاینال فانتزی 7 و تهیه نماینده پروژه بازسازی این اثر، در صحبت های خود به مناسبت سالگرد بازی گفت: فاینال فانتزی 7 با عناوینی مانند Final Fantasy 7 Remake و Final Fantasy 7 The First Soldier بار دیگر به عنوان تازهترین بازی های این اثر دوباره در نسل حاضر ظهور پیدا نموده است و علاوه بر این ها، شما می توانید در آینده شاهد توسعه آثار تازه هیجان انگیزتری مرتبط با این اثر باشید.

بعلاوه تتسویا نومورا، طراح شخصیت های فاینال فانتزی 7 و کارگردان نسخه بازسازی این اثر، بیان نمود: در آینده و پس از پروژه فاینال فانتزی 7، حتی پروژه های بیشتری را از این عنوان خواهیم دید. تیم توسعه دهنده این اثر بیست و پنجمین سالگرد فاینال فانتزی 7 را به عنوان نقطه ای خاص در سفر و ماجراجویی خود با این بازی می بیند و به جهت خود برای پیشرفت های بزرگ تر ادامه می دهد. بنابراین لطفاً همچنان از ما حمایت کنید.

پس از اینکه بخش اول بازسازی فاینال فانتزی 7 در سال 2020 معرفی گردید و توانست بازخوردهای فوق العاده ای را کسب کند، اکنون بازی فاینال فانتزی 7 اولین سرباز (Final Fantasy 7 The First Soldier) هم روی گوشی های موبایل در دسترس است. بعلاوه قرار است اثری با نام Final Fantasy 7 Ever Crisis هم در امسال برای گوشی های موبایل عرضه گردد. بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis میخواهد بازسازی فاینال فانتزی اصلی را به دنیا گوشی های موبایل بیاورد.

با این حال، اگر از صحبت های کیتاسه و نومورا بسیار راضی نشدید و فکر می کنید پروژه های آینده مرتبط با فاینال فانتزی 7 فاصله زیادی تا معرفی یا عرضه دارند، باید خبر خوبی را به شما بدهیم. یوشینوری کیتاسه در بخشی از صحبت های خود با وجود اینکه اشاره نمود آن ها به سختی روی آوردن بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis به گوشی های همراه کار می نمایند، بیان نمود که اگر برنامه های آن ها درست پیش برود و مسئله ای پیش نیاید، احتمالا بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7 در سال 2022 معرفی و اطلاعاتی از آن بیان خواهد شد.

او در رابطه با انتشار اطلاعات تازه بخش دوم بازسازی فاینال فانتزی 7 در امسال گفت: بله، ما به تازگی بیست وپنجمین سالگرد فاینال فانتزی 7 را آغاز نموده ایم، بنابراین می خواهیم جشن بگیریم و هواداران را هیجان زده کنیم، بنابراین در 12 ماه آینده می خواهیم بعضی از این اطلاعات را به اشتراک بگذاریم. منتظر اطلاعات بیشتر باشید!

  • فاینال فانتزی 7 و بر چرایی ارزش آن؛ به مناسبت سالگرد 25 سالگی بازی

بعلاوه اسکوئر انیکس به مناسبت 25 سالگی این اثر، لوگوی تازه و زیبایی را منتشر نموده که شخصیت های کلاود، سفیروث و زَک در آن ها دیده می شوند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1423

به "بازسازی منزل: سالگرد 25 سالگی فاینال فانتزی 7؛ منتظر نمایش بخش دوم بازسازی باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: سالگرد 25 سالگی فاینال فانتزی 7؛ منتظر نمایش بخش دوم بازسازی باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید