رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خواهان حمایت ویژه دولت شد

به گزارش مجله فازنما، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در ملاقات با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواهان حمایت های ویژه دولت از این دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خواهان حمایت ویژه دولت شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم صالحی، عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور با محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ملاقات و تبادل نظر کرد.

صالحی عمران در این نشست گزارشی از صندلی، مسائل، موفقیت ها، چالش ها و مسائل دانشگاه ارائه کرد و با توجه به اهمیت و نقش دانشگاه فنی و حرفه ای، حمایت های ویژه دولت را از این دانشگاه خواهان شد.

در این جلسه تأمین و ابلاغ اعتبار در مورد جلوگیری از توقف پروژه های طرح تملک دارایی سرمایه ای دانشگاه، تأمین اعتباری بالغ بر 1،150 میلیارد ریال جهت پرداخت معوقات افزایش 50 درصد حقوق اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه، تأمین اعتبار و تخصیص مبلغ 300 میلیارد ریال جهت پرداخت مطالبات فاز اول آموزشکده فنی و حرفه ای رامسر مطرح شد.

بعلاوه تأمین اعتبار و اختصاص مبلغ 70 میلیارد ریال جهت تکمیل خوابگاه این مرکز و تأمین اعتبار و تخصیص مبلغ 150 میلیارد ریال به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه های خیر ساز دانشگاه، در خواست شد که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور اقدام و تخصیص بودجه مورد احتیاج طرح ها را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1139

به "رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خواهان حمایت ویژه دولت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خواهان حمایت ویژه دولت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید