خبرنگاران 67 هزار تذکر زبانی پلیس تهران به افراد بدون ماسک

به گزارش مجله فازنما، تهران-خبرنگاران- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با اجباری شدن استفاده از ماسک، در پنج روز گذشته 67 هزار تذکر زبانی به شهروندان داده شده است و بزودی تذکرها تمام خواهد شد و اعمال قانون خواهیم کرد.

خبرنگاران 67 هزار تذکر زبانی پلیس تهران به افراد بدون ماسک

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سردار حسین رحیمی، در نشست مشترک با علیرضا زالی فرمانده مقابله با کرونا در تهران بزرگ در مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا، گفت: یکی از برنامه های ما در هفته نیروی انتظامی هم افزایی میان مدافعان سلامت و امنیت در کشور است.

رئیس پلیس پایتخت شرح داد: در ماه نخست شیوع کرونا طومار محتکرین لوازم بهداشتی را در هم پیچیدیم و اجازه ندادیم کالاهای مورد نیاز مردم را جمع کنند و از آن سوء استفاده کنند، ما در ایام نوروز توانستیم آنچه که ستاد ملی مقابله با کرونا خواسته و مقرر کرده بود به صورت کامل انجام دهیم که نمونه شاخص آن 13 فروردین بود که از روز قبل آن پلیس پای کار بود.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: به صورت تمام و کمال همراه بخش های سلامت هستیم. در هفته اول اجباری شدن ماسک مقرر شد صرفا تذکر دهیم، تمام رده های پلیس به خط شده اند، در 5 روز گذشته 67 هزار تذکر زبانی به مردم داده شده تا از ماسک استفاده کنند و بزودی تذکرها تمام خواهد شد و اعمال قانون خواهیم کرد در این رابطه طی چند روز گذشته بیش از 10 هزار ماسک میان اقشار مختلف توزیع شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: از هفت هزار 929 واحد صنفی بازدید شده که 275 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی با دستور قضائی پلمب شدند، قانون از امروز جدی تر اعمال شده و 42 مورد نیز تا این لحظه به علت ماسک نزدن اعمال قانون شده اند.

وی با اشاره به اینکه هدف هم افزایی میان بخش سلامت و امنیت کشور است، شرح داد: پلیس اماکن ما نیز به شدت فعال است و با واحدهای صنفی که مقررات بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

سردار رحیمی، با بیان اینکه ما در حال کنترل تردد مسافران مترو هستیم و استخرها و سالن های ورزشی را نیز تعطیل کرده ایم، اضافه کرد: اکثریت نیروی خود را به بخش هایی که شیوع کرونا بیشتر است، اختصاص خواهیم داد، ما سهم خود را برای مقابله با کرونا به صورت کامل ایفا می کنیم و معاونت عملیات پلیس پایتخت نیز پای کار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 666

به "خبرنگاران 67 هزار تذکر زبانی پلیس تهران به افراد بدون ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 67 هزار تذکر زبانی پلیس تهران به افراد بدون ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید