خبرنگاران 2 بازی نوروزی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد؟

به گزارش مجله فازنما، تهران- خبرنگاران- فدراسیون فوتبال عربستان به سرمربی خود خبر داده که 2 بازی پیش روی تیم ملی این کشور در انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا لغو شده است؛ بدین ترتیب بازی های تیم ملی فوتبال ایران در فروردین ماه نیز در آستانه لغو شدن قرار گرفته است.

خبرنگاران 2 بازی نوروزی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد؟

شیوع ویروس کرونا در قاره آسیا به حدی نگران کننده است که تنها 2مسابقه از 16 بازی این هفته لیگ قهرمانان آسیا برگزار گردید و الباقی رقابت ها به تعویق افتاد.

حالا یکی از روزنامه های عربستانی خبری را منتشر نموده مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال عربستان به سرمربی تیم ملی این کشور یعنی هروه رنارد اعلام نموده 2 بازی پیش روی این تیم در مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین که باید مقابل یمن و سنگاپور به انجام می رسید لغو شده است.

بدین ترتیب و به احتمال بسیار زیاد 2 بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج در همین مسابقات که قرار بود هفتم و دوازدهم فروردبن ماه سال 1399 برگزار گردد نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو خواهد شد.

البته هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است اما در جلسه پیش روی اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا در دبی راجع به آن تصمیم گیری خواهد شد. جلسه ای بسیار مهم که آینده مسابقات انتخابی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 را تعیین می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 265

به "خبرنگاران 2 بازی نوروزی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 بازی نوروزی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید