حاجیی بابایی: دولت هنوز برای حذف ارز ترجیحی فرصت دارد

به گزارش مجله فازنما، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هنوز فرصت دارد که در صورت حل مسائل و حل بعضی محدودیت های کشور، اصلاحیه خود را درباره نحوه حذف ارز ترجیحی به مجلس ارائه کند.

حاجیی بابایی: دولت هنوز برای حذف ارز ترجیحی فرصت دارد

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به موضوع حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه سال1401، اظهارکرد: موضوع حذف ارز ترجیحی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار نگرفت؛ البته در اینکه در ارز ترجیحی، فساد و دلالی وجود دارد، هیچ شکی نیست اما بهتر است به جای فشار بر مردم، دزدها و دلال ها را دستگیر کنیم.

وی اضافه نمود: با این اوصاف اما ارز ترجیحی خواسته عموم مردم بود؛ حتی اگر با برگزاری جلسات کارشناسی به این نتیجه می رسیدیم که با حذف ارز ترجیحی، شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود، القائات و فضای حاکم بر جامعه سبب می شد که به سمت گرانی حرکت کنیم.

حاجی بابایی تاکید نمود: البته هنوز دولت فرصت دارد که در صورت حل مسائل و حل بعضی محدودیت های کشور، اصلاحیه خود را درباره نحوه حذف ارز ترجیحی به مجلس ارائه کند؛ اما در شرایط فعلی نباید هیچگونه فشاری به مردم وارد گردد چرا که محور بودجه سال 1401، توجه ویژه به معیشت مردم است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1494

به "حاجیی بابایی: دولت هنوز برای حذف ارز ترجیحی فرصت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجیی بابایی: دولت هنوز برای حذف ارز ترجیحی فرصت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید