جسد قاضی منصوری در رومانی پیدا شد ، اولین تصاویر از جسد قاضی فراری پرونده طبری ، وزارت خارجه: منتظر گزارش دولت رومانی هستیم

به گزارش مجله فازنما، یک رسانه آمریکایی نوشت: جسدغلامرضا منصوری، قاضی سابق ایرانی در رومانی پیدا شده است.

جسد قاضی منصوری در رومانی پیدا شد ، اولین تصاویر از جسد قاضی فراری پرونده طبری ، وزارت خارجه: منتظر گزارش دولت رومانی هستیم

به گزارش خبرنگاران، حساب کاربری رسمی رادیو فردا در توئیتر به نقل از خبرنگار خود در بخارست نوشت: جسد غلامرضا منصوری قاضی ایرانی که قرار بود به منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است.

جسد غلامرضا منصوری، قاضی متهم به فساد اقتصادی که بر اساس حکم دادگاهی در رومانی به صورت موقت و مشروط آزاد بود روز آدینه در بیرون هتل محل اقامت وی پیدا شد.

خبرنگار رادیو فردا مدعی شده که غلامرضا منصوری از پنجره به بیرون پرتاب شده است.

  • فیلم | خبر تلویزیون رومانی درباره کشف جسد قاضی فراری پرونده طبری

تصویری که گفته می گردد مربوط به جسد قاضی منصوری است

  • واکنش رئیس بین الملل نیروی انتظامی

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی گفت که خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری از سوی پلیس اینترپل در بخارست تأیید شد.

سردار هادی شیرزاد گفت: پیغامی از اینترپل بخارست (کشور رومانی) دریافت کردیم مبنی بر اینکه برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز آقای غلامرضا منصوری یک حادثه غیرمترقبه اتفاق افتاده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامتش در بخارست به پائین پرت نموده است.

وی توضیح داد: پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید نموده است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا اعلام کرد: تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

تصویری که گفته می گردد مربوط به جسد قاضی منصوری است

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه درباره علت مرگ قاضی منصوری

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، درگذشت قاضی منصوری در رومانی را تأیید کرد و گفت که ایران منتظر دریافت گزارش رسمی رومانی درباره این موضوع است.

سیدعباس موسوی عصر آدینه 30 خرداد ماه در پاسخ به پرسش خبرنگاران، ضمن تأیید خبر مربوط به درگذشت قاضی منصوری، گفت: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام نمایند.

موسوی اعلام کرد: ایشان مدتی قبل به سفارت ایران مراجعه و درباره نحوه بازگشت خود به ایران رایزنی نموده بود و از آنجا که تحت تعقیب قوه قضاییه ایران به وسیله پلیس بین الملل بود، توسط پلیس اینترپل رومانی دستگیر شد. بر این اساس ما از مقامات و پلیس رومانی می خواهیم به وظایف قانونی خود عمل نموده و در مورد نحوه و علت دقیق این حادثه گزارش رسمی ارائه کند.

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا منصوری به دریافت 500 هزار یورو رشوه متهم است و پس از تشکیل دادگاه اکبر طبری، معاون اجرایی صادق لاریجانی، رئیس پیشین قوه قضائیه، نام وی بر سر زبان ها افتاد و معین شد که در خارج از کشور به سر می برد.

پس از آن گزارش هایی مبنی بر بازداشت او در رومانی منتشر شد، اما قاضی دادگاهی در شهر بخارست تصمیم گرفت این متهم تا تاریخ 20 تیر ماه تحت شرایط خاصی آزاد باشد.

قاضی رومانیایی از ایران خواسته بود مدارک مربوط به درخواست استرداد او را تا آن موقع به دادگاه ارائه کند .

  • قاضی فراری پرونده طبری هم اکنون کجاست؟ | پیغام ویدئویی قاضی فراری را ببینید
  • قاضی منصوری با 500 هزار یورو رشوه هم قانع نبود
  • جزئیات شناسایی و دستگیری قاضیِ فراری پرونده اکبر طبری | پلیس: منتظریم منع پروازها برداشته گردد
  • روایت سخنگوی وزارت خارجه از دستگیری قاضی فراری پرونده طبری در رومانی
  • چرا اینترپل محمود خاوری را دستگیر نمی کند؟ | چگونه یک متهم به وسیله اینترپل دستگیر می گردد؟
  • جزئیات بازداشت قاضیِ فراری پرونده طبری اعلام شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 474

به "جسد قاضی منصوری در رومانی پیدا شد ، اولین تصاویر از جسد قاضی فراری پرونده طبری ، وزارت خارجه: منتظر گزارش دولت رومانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جسد قاضی منصوری در رومانی پیدا شد ، اولین تصاویر از جسد قاضی فراری پرونده طبری ، وزارت خارجه: منتظر گزارش دولت رومانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید