ثبت نام لیگ های تکواندو آغاز می شود، هزینه سنگین ورودیه

به گزارش مجله فازنما، به گزارش خبرنگاران، بر اساس خبر منتشر شده روی سایت فدراسیون تکواندو و با اعلام سازمان لیگ، تیم هایی که تمایل به حضور در لیگ های رده سنی نوجوانان و جوانان - بزرگسالان را دارند باید برای درج نام تیم خود در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون از روز سوم تا 21 مهرماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. تمامی لیگ ها پس از صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان و از اواخر آبان ماه آغاز می شود.

ثبت نام لیگ های تکواندو آغاز می شود، هزینه سنگین ورودیه

مطابق با این خبر تیم ها و باشگاه ها می بایست بر اساس جدول اعلامی در بخشنامه، مبالغ مورد نظر را با حضور در هیأت تکواندو استان مربوطه به صورت آنلاین پرداخت کرده و پس از تأیید واریز مبلغ ورودیه از طریق خزانه داری فدراسیون، سازمان لیگ نسبت به ارائه کد کاربری و رمز عبور به سرپرست تیم برای ثبت نام اولیه و تحویل مدارک اعضای ثبت شده در سایت، اقدام کنند.

اما نکته مهم هزینه بالای ثبت نام تیم هاست. طبق بخشنامه ای که در خبر فوق به آتن اشاره شده در رده نونهالان 120 میلیون ریال، نوجوانان 180 میلیون ریال، دسته اول مردان 320 میلیون ریال، لیگ برتر مردان 396 میلیون ریال، دسته یک بانوان 192 ریال و لیگ برتر بانوان 216 میلیون ریال مبلغ ورودیه معین شده است.

با توجه به اینکه مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود، شاید این پرداخت این مبلغ برای تهرانیها ممکن و حتی اقتصادی هم باشند. ولی چنین هزینه های سنگینی باعث می شود تا تیم های شهرستانی چندان تمایلی برای حضور در این رقابتها نداشته باشند. نمونه شاخص آن کاهش تیم های حاضر در رقابتهای 1399 بود.

یکی از مسائل تکواندو در سالهای اخیر نحوه و ساختار برگزاری مسابقات لیگ بود و با وجود تغییرات کلی در سازمان لیگ و حضور نفرات نو، بازهم در روی همان پاشنه می چرخد و هیچ تغییری در فرایند برگزاری این رقابتها دیده نمی شود. شاید سیروس رضایی به دلیل در اختیار داشتن چند مسئولیت فرصت چندانی برای لیگ نداشته باشد، ولی از محمد نوذری با سابقه سال ها مدیریت در تکواندو انتظار می رود به نام دبیر سازمان لیگ تأثیر خود را در این رقابتها داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1210

به "ثبت نام لیگ های تکواندو آغاز می شود، هزینه سنگین ورودیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام لیگ های تکواندو آغاز می شود، هزینه سنگین ورودیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید