تور ارزان روسیه: تور مجازی شکوفه های سیب در مجموعه کولومنسکه مسکو

به گزارش مجله فازنما، شکوفه های سیب در مجموعه کولومنسکویه مسکو، هر سال در فصل بهار چشم انداز ای بی نظیر مانند شکوفه های گیلاس ژاپن خلق می نمایند.

تور ارزان روسیه: تور مجازی شکوفه های سیب در مجموعه کولومنسکه مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

هر سال میلیون ها نفر برای تماشای شکوفه های انبوه گیلاس که از چشم انداز ها دلپذیر و منحصربه فرد است، به ژاپن سفر می نماید. در مسکو هم می توانید شاهد چنین چشم انداز بی بدیلی باشید؛ البته تعداد درختان گیلاس مسکو محدود است و تنها می توانید در بعضی از باغ های گیاه شناسی غرق در زیبایی های شکوفه های گیلاس شوید.

در مرکز روسیه می توانید علاوه بر شگوفه های گیلاس به گونه ای دیگر نیز از زیبایی های فصل بهار بهره مند شوید. ذخیره گاه طبیعی و مجموعه تاریخی کولومنسکه (Kolomenskoye) که در واقع موزه معماری نیز به شمارمی رود، باغ های سیب زیادی را در خود جای داده است که هر سال در فصل بهار غرق در شکوفه می شوند و چشم انداز ای نظیرِ شکوفه های گیلاس ژاپن را خلق می نماید.

این ذخیره گاه طبیعی تا چندین قرن محل اقامت تزارها و دوک های روسی بوده است و شاهانی مثل واسیلی سوم روسیه (Vasily III)، ایوان مخوف (Ivan the Terrible) و کاترین دوم روسیه (Catherine the Great) به این تفرجگاه زیبا علاقه زیادی داشته اند.

در شروع قرن هجدهم درخت های میوه زیادی از جمله درخت سیب، گلابی و نخل در اطراف این ملک سلطنتی روسیه کاشته شد. در آن موقع قرار بود تعداد این درختان به 6 هزار اصله برسد و باغ های سیب به شکل هندسی منظمی سازماندهی شدند. پس از انتقال مرکز روسیه به سن پترزبورگ میوه های این درختان پس از این که می رسیدند به کاخ ها منتقل می شدند.

امروزه بیش از 900 درخت سیب در سه باغ کولومنسکه یعنی باغ کازانسکی (Kazansky)، دیاکوفسکی (Dyakovsky) و وزنیشیانسکی (Voznesensky) وجود دارد که در فصل بهار با شکوفه هایشان شما را حیرت زده می نمایند.

ضمناً به علت اینکه باغبانان این باغ ها وقت کافی برای چیدن علف ها ندارند. علاوه بر شکوفه های سیب می توانید نظاره گر قاصدک های سفیدی هم باشید که فرش مخملی زیبایی بر بستر باغ گسترانیده اند. در ادامه شما را به تماشای تور مجازی این جاذبه گردشگری زیبا در مسکو به وسیله پنجره ای که در ابتدای مقاله تعبیه شده است، دعوت می کنیم. بازدید روزانه را از تورهای مجازی خبرنگاران نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1435

به "تور ارزان روسیه: تور مجازی شکوفه های سیب در مجموعه کولومنسکه مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: تور مجازی شکوفه های سیب در مجموعه کولومنسکه مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید