قیمت تور عمان: تماس تلفنی امیرعبداللهیان با همتای عمانی و آمادگی ایران برای مساعدت در پی طوفان اخیر در این کشور

به گزارش مجله فازنما، وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای عمانی، آمادگی ایران برای هرگونه مساعدتی در پی طوفان اخیر در این کشور را خاطرنشان کرد.

قیمت تور عمان: تماس تلفنی امیرعبداللهیان با همتای عمانی و آمادگی ایران برای مساعدت در پی طوفان اخیر در این کشور

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی امشب (دوشنبه) با بدر البوسعیدی وزیر امورخارجه عمان، ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت آن کشور در حادثه طوفان اخیر، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه مساعدتی را اعلام نمود.

لازم به ذکر است براساس اعلام مرکز ملی مدیریت اضطراری عمان طوفان گرمسیری شاهین در این کشور تلفاتی را به همراه داشته است.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روابط ممتاز دو کشور، بر توسعه هرچه بیشتر همکاری های دوجانبه و عملیاتی کردن طرح های مشترک توافق شده تاکید نمود و سلام گرم رئیس جمهور کشورمان برای سلطان عمان را ابلاغ کرد.

وزیرخارجه عمان هم در این تماس ضمن تشکر از ابراز همدردی امیرعبداللهیان، گفت که درحال حاضر شرایط از حالت بحرانی خارج شده و دولت شرایط را تحت کنترل دارد.

آمادگی عمان برای توسعه هر چه بیشتر روابط با ایران

بدر البوسعیدی ضمن ابراز رضایت از سطح و کیفیت روابط تاریخی و گسترده دو کشور، آمادگی مسقط را برای توسعه هر چه بیشتر روابط اعلام و ابراز امیدواری کرد در اولین فرصت امکان ملاقات دو وزیر فراهم گردد.

وی بعلاوه سلام گرم سلطان عمان برای مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1227

به "قیمت تور عمان: تماس تلفنی امیرعبداللهیان با همتای عمانی و آمادگی ایران برای مساعدت در پی طوفان اخیر در این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: تماس تلفنی امیرعبداللهیان با همتای عمانی و آمادگی ایران برای مساعدت در پی طوفان اخیر در این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید