تصمیم گرجستان برای برقراری رژیم منع آمدوشد شبانه

به گزارش مجله فازنما، دولت گرجستان تصمیم گرفته است که برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا در تفلیس و دیگر شهرهای عظیم این کشور، قانون ممنوعیت آمدوشد شبانه برای شهروندان و وسایل نقلیه را به اجرا بگذارد.

تصمیم گرجستان برای برقراری رژیم منع آمدوشد شبانه

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دولت گرجستان تصمیم گرفته است که از روز دوشنبه 9 نوامبر (19 آبان ماه) هر شب از ساعت 21:00 الی 4:00 صبح، محدودیت در رفت و آمد شهروندان اعمال کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این خبر را روز شنبه مایا تسکیتیشویلی معاون نخست وزیر این کشور پس از نشست شورای هماهنگی برای مبارزه با ویروس کرونا در تفلیس اعلام نمود.

به گفته این مقام گرجی، در شهرهای عظیم این کشور اقدامات سخت گیرانه تر ی، از جمله رژیم منع آمدو شد شبانه، برای مقابله با افزایش شیوع ویروس کرونا انجام خواهد شد که این محدودیت ها برای عابران پیاده و هم برای وسایل نقلیه صدق می نماید.

وی اضافه نمود، برقراری قانون منع رفت و آمد شبانه برای شهرهای تفلیس، روستاوی، کوتایسی، باتومی، گوری، پوتی و زوگدیدی، در نظر گرفته شده است.

در اوایل ماه نوامبر گزارش شد که گئورگی گاخاریا نخست وزیر گرجستان به ویروس کرونا آلوده شده است. پیش از این، وی به دلیل ابتلای یکی از کارمندان دفتر نخست وزیری به این عفونت، خود را قرنطینه نموده بود.

بر اساس آخرین آمار منتشره در تاریخ 7 نوامبر (17 آبان ماه)، بیش از 54 هزار و هشتصد هزار مورد بیمار کووید-19 در گرجستان شناسایی شده است و بیش از 400 بیمار جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 650

به "تصمیم گرجستان برای برقراری رژیم منع آمدوشد شبانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گرجستان برای برقراری رژیم منع آمدوشد شبانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید