ترامپ رقبای دموکرات خود را مورد تمسخر قرار داد

به گزارش مجله فازنما، دونالد ترامپ در مصاحبه ای نانسی پلوسی را زنی بسیار عصبی و بسیار سردرگم خواند که به زودی از سمت ریاستش در مجلس نمایندگان آمریکا کنار گذاشته خواهد شد.

ترامپ رقبای دموکرات خود را مورد تمسخر قرار داد

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای انحصاری با فاکس نیوز به مناسبت برگزاری مهمترین بازی لیگ راگبی این کشور تایید کرد سخنرانی سالانه او موسوم به سخنرانی شرایط کشور بر اساس برنامه ریزی قبلی روز سه شنبه، یک روز قبل از آنکه سنای آمریکا در ارتباط با استیضاحش رای گیری کند، انجام می گردد.

ترامپ در ادامه اظهاراتش درباره نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد: من فکر می کنم او زنی بسیار عصبی و بسیار سردرگم است. من فکر نمی کنم پلوسی خواهان این بود که فرآیند استیضاح من را به جریان بیندازد چون فکر می کنم واقعا می دانست قرار است چه اتفاقی بیفتد و بدترین کابوس او رخ داده است.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: من فکر نمی کنم پلوسی خیلی در آن سمت باقی بماند.

ترامپ با استناد به هزینه هایی که چندین تحقیقات در دوران دولتش علیه او برایش به همراه داشته گفت، رسانه ها عمدا آمارهای مالی تاریخی دولت او و مسائل خوب را نادیده می گیرند تا روی رسوایی های ابداعی تمرکز نمایند.

او تاکید نمود: شرایط علیه من بسیار غیرمنصفانه بوده است. من از همان روزی که در انتخابات پیروز شدم و از همان روزی که از پله ها پایین آمدم احتمالا این شرایط از همان موقع آغاز شد و یک فرآیند بسیار غیرمنصفانه را رقم زد.

وی اضافه کرد: مسائلی نظیر گزارش مولر، و روسیه و باز روسیه و باز روسیه همه اینها کاملا مهمل بوده اند و کلیت اتفاقات چرند بوده است. این مسائل برای من و بیشتر از همه برای خانواده ام بسیار غیرمنصفانه بوده اند. منظور من این است که خانواده من بسیار از بابت همه این اتفاقات رنج بردند و بسیاری از خانواده های دیگر نیز از آنها رنج بردند.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه تاکید نمود: در این کشور یک انقلاب در جریان است. منظور من یک انقلاب مثبت است و نرخ بیکاری در میان گروه های اقلیت بسیار پایین آمده است.

ترامپ مدعی شد کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا بعد از اعمال تغییرات در قوانین مناظره ها به نفع حضور مایکل بلومبرگ روی صحنه، مجددا دارد در انتخابات به ضرر کسانی نظیر برنی سندرز دیوانه و نامزدهای دیگری همچون کوری بوکر دست می برد.

ترامپ در پاسخ به اینکه چه احساسی نسبت به بلومبرگ دارد، گفت: احساس کمی به او دارم. خیلی کم. می دانید او حالا می خواهد برای مناظره ها یک جعبه داشته باشد که روی آن بایستد. البته این مسئله ای ندارد. شما ممکن است قدتان کوتاه باشد اما چرا او باید یک جعبه داشته باشد که روی آن بایستد؟ او برای شرکت در مناظره ها یک جعبه می خواهد. چرا باید او واجد دریافت آن باشد؟ آیا این به این معنی است که هر کس دیگری هم قرار است یک جعبه دریافت کند؟ من عاشق این خواهم بود که با بلومبرگ در انتخابات رقابت کنم.

شون هانیتی، مجری فاکس نیوز در ادامه این مصاحبه از ترامپ خواست درباره اسامی اشخاصی که از آنها نام می برد اظهار نظر کند. ترامپ نسبت به جو بایدن اینگونه اظهار نظر کرد: من درباره او فقط به واژه خوابالو فکر می کنم. من فقط او را تماشا می کنم. او خوابالو است. جوی خوابالو!

ترامپ درباره پسر جو بایدن یعنی هانتر بایدن نیز گفت: هانتر کجاست؟ او کجاست؟ او میلیون ها دلار درآمد کسب نموده است. او از شرایطی که هیچ کار و درآمدی نداشت و اصلا هیچ چیز نداشت آغاز کرد. همانطور که شما می دانید او تجربه ای غم انگیز در ارتش داشته است. او هیچ چیز نداشته که با استفاده از آن بخواهد به یکباره سالی چندین میلیون دلار درآمد داشته باشد آنها هم درآمدهایی نه فقط از جانب اوکراین بلکه همچنین از جانب چین و از جانب کشورهای دیگر. شما چطور می توانید چنین کاری کنید؟ این یک حقه بازی وحشتناک است. آنها شدیدا بی صداقتی نشان دادند.

ترامپ در ادامه درباره برنی سندرز نیز گفت: من فکر می کنم او یک کمونیست است. منظور من این است که وقتی من درباره کمونیسم فکر می کنم به فکر برنی سندرز می افتم. شما همچنین می توانید به او سوسیالیست بگویید. مگر سندرز در مسکو ازدواج ننموده است؟ (هانیتی در ادامه به ترامپ گوشزد می نماید که سندرز در واقع بعد از ازدواجش صرفا برای ماه عسل به اتحاد شوروی رفت).

ترامپ در ادامه صحبت هایش درباره سندرز می گوید: او حداقل به چیزی که می گوید واقعا معتقد است.

اما ترامپ درباره الیزابت وارن توضیح داد: او به چیزی که می گوید اعتقاد ندارد. من برای او از لفظ داستان های پریان استفاده می کنم. چون همه چیز داستان های پریان است. داستان پوکاهونتاس هم همینطوری آغاز شد. این زن نمی تواند حقیقت را بگوید.

ترامپ در ادامه آغاز به اظهار نظر درباره هیلاری کلینتون نموده و گفت: درباره او من به ایمیل ها فکر می کنم. من به رسوایی مربوط به ایمیل ها می اندیشم. اینکه او چطور از این رسوایی توانست بگریزد واقعا یک بی آبرویی است.

ترامپ همچنین تاکید نمود، آمریکا به چین پیشنهاد یاری برای مقابله با گسترش ویروس کرونا را داده است و از اتخاذ اقداماتی شدیدتر برای مقابله با این ویروس در صورت بدتر شدن مشکل صحبت کرد.

او اظهار کرد: ما تا حد زیادی جلوی سفرها از چین به آمریکا را گرفته ایم. ما روابطی فوق العاده با چین داریم و به آنها یاری هایی فوق العاده را پیشنهاد می کنیم. اما ما نمی توانیم اجازه دهیم هزاران کسی که ممکن است مشکل ابتلا به ویروس کرونا را داشته باشند وارد آمریکا شوند. بنابراین ما خواهیم دید که در ادامه چه اتفاقاتی می افتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 165

به "ترامپ رقبای دموکرات خود را مورد تمسخر قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ رقبای دموکرات خود را مورد تمسخر قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید