تاریخ عرضه الدن رینگ یک ماه عقب افتاد

به گزارش مجله فازنما، اگرچه چند ماه پیش بعد از مدت ها بی خبری از بازی الدن رینگ (Elden Ring) تاریخ عرضه این اثر مورد انتظار اعلام شد، به تازگی استودیو فرام سافتور بیان نموده است که عرضه الدن رینگ کمی عقب افتاده است و با حدود یک ماه تأخیر در فوریه عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه الدن رینگ یک ماه عقب افتاد

طبق اعلام رسمی باندای نامکو (Bandai Namco) و فرام سافتور (FromSoftware)، بازی الدن رینگ قرار است در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. قبل از این تأخیر، قرار بود این بازی در تاریخ 1 بهمن 1400 (21 ژانویه 2022) منتشر گردد.

اگرچه این اتفاق ممکن است بعضی از هواداران را ناراحت کند اما واقعیت این است که تاریخ انتشار بازی فقط کمی عقب افتاده است و هواداران برای تجربه آن تنها چیزی حدود یک ماه بیشتر باید صبر نمایند. با این حال، شاید دغدغه اصلی گیمرها بعد از این خبر این باشد که ترافیک بازی های ماه فوریه بسیار زیاد شده است. علاوه بر الدن رینگ، بازی های بزرگ دیگری نظیر Horizon Forbidden West، Saints Row، Dying Light 2 و بسیاری دیگر همگی در این ماه عرضه خواهند شد.

شرکت باندای نامکو در بیانیه خود برای تأخیر این بازی نوشته است: عمق و آزادی استراتژیک بازی فراتر از انتظارات اولیه ما بود. بنابراین تصمیم گرفتیم که برای بار آخر مدت زمان توسعه بازی را افزایش دهیم و تاریخ انتشار بازی را به 25 فوریه 2022 موکول کنیم. لطفاً عذرخواهی صادقانه ما را بپذیرید. صبر و درک شما از این شرایط برای ما ارزش زیادی دارد.

برای اینکه ناراحتی هواداران از این اقدام کاهش یابد، فرام سافتور و باندای نامکو یک نسخه آزمایشی از بازی را معرفی نموده است که برای تست ویژگی های آنلاین بازی به افرادی که برای این تست انتخاب شده باشند، این امکان را فراهم می نماید تا چند ساعت آغازین بازی را تجربه نمایند. این نسخه آزمایشی به تیم توسعه دهنده هم یاری خواهد نمود که سرورهای آنلاین بازی را قبل از عرضه رسمی آن ها آزمایش کند. این نسخه آزمایشی از تاریخ 12 تا 14 نوامبر در دسترس خواهد بود.

بازی الدن رینگ ابتدا در ژوئن سال 2019 و در جریان نمایشگاه E3 معرفی گردید. این بازی اکشن نقش آفرینی در جهانی فانتزی جریان دارد و قرار است به وسیله استودیو فرام سافتور و با همکاری جورج آر. آر. مارتین، نویسنده معروف مجموعه کتاب های نغمه یخ و آتش، توسعه داده گردد. برای جزئیات بیشتر از این بازی بهتر است به پیش نمایش بازی الدن رینگ در سایت خبرنگاران مگ مراجعه کنید.

جدیدترین بازی هیدتاکا میازاکی یکی از جاه طلبانه ترین آثار او و استودیو فرام سافتور به شمار میرود که بسیاری از گیمرها را به شدت مشتاق خود نموده است. این اثر در سال گذشته توانسته بود لقب مورد انتظارترین بازی سال آینده را هم در جریان مراسم گیم اواردز دریافت کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1257

به "تاریخ عرضه الدن رینگ یک ماه عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه الدن رینگ یک ماه عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید