بازی تازه شاهزاده پارسی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش مجله فازنما، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی از بازی شاهزاده پارسی: تاج گمشده (Prince of Persia: The Lost Crown) برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی تازه شاهزاده پارسی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

شاهزاده پارسی (Prince of Persia) زمانی یکی از مجموعه های مهم یوبی سافت بود، اما بیش از یک دهه از عرضه یک بازی نو و قابل توجه از این سری می گذرد. هرچند شرکت سازنده در پی بازگرداندن آن به شیوه های مختلف است. یکی از راه های انجام این کار، بازسازی شاهزاده ایرانی: شن های زمان است. البته واکنش هواداران به این بازسازی به طور کلی منفی بوده و بسیاری مخالفت خود را با گرافیک بازی ابراز نموده اند. البته یوبی سافت استودیوی سازنده این بازسازی را تغییر داده و انتشار آن را به تاریخی نامعلوم موکول نموده است. خوشبختانه نسخه نوی از شاهزاده پارسی برای تجربه هواداران در این بین وجود خواهد داشت.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در رویداد Summer Game Fest 2023 با یک تریلر هیجان انگیز معرفی گردید. این نسخه در حال بازگرداندن سری به ریشه های آن یعنی سبک پلتفرمر و دوبعدی است که تمرکز زیادی روی اکشن، مبارزات با باس های متنوع و حل پازل دارد. در حالی که بعضی از هواداران سری ممکن است چیزی مشابه با بازی های اکشن سه بعدی را ترجیح دهند، بازی بر اساس آنچه تا به امروز نشان داده شده است، مجذوب کننده به نظر می رسد.

طبق اطلاعات منتشر شده، شخصیت اصلی بازی سارگون (Sargon) نام دارد و به مهارت های آکروباتیک و بعلاوه قدرت های ویژه ای مرتبط با زمان دسترسی دارد که با استفاده از آن ها و اجرای کمبوهای مرگبار می تواند دشمنان و موجودات اسطوره ای کوه قاف را شکست دهد. با اینکه تا انتشار بازی زمان زیادی مانده است اما علاقه مندان می توانند منتظر دریافت اطلاعات بیشتر از بازی در رویداد Ubisoft Forward که در 12 ژوئن (22 خرداد) باشند.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 (28 دی 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، رایانه های شخصی و پلتفرم ابری لونا در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق گفته ها بازی روی تمامی پلتفرم ها با حداقل نرخ فریم 60 اجرا می گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1659

به "بازی تازه شاهزاده پارسی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه شاهزاده پارسی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید