بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره تبعیض در اجرای قوانین

به گزارش مجله فازنما، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای به سختگیری های فدراسیون فوتبال درباره جذب بازیکن واکنش نشان داد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره تبعیض در اجرای قوانین

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی محدودیت ها و تبعیض ها، در بیانیه ای گفت؛ در شرایطی که قهرمان فوتبال ایران آماده می شود تا در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راهی تاجیکستان شود، شرایط به گونه ای رقم می خورد که قوانین و اجرای آن با تبعیض و نگاه های خاص روبرو است.

ورزش کشور در شرایطی قرار گرفته که بیشتر باشگاه ها درگیر مسائل اقتصادی هستند و بحران اقتصادی به مهم ترین واژه در دایره واژگان فوتبال ایران تبدیل شده و از سوی دیگر افزایش مبالغ قراردادها و از همه مهم تر حلقه محدودیت ها و تبعیض ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

بسیاری از باشگاه ها با پرونده هایی در کمیته شرایط فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی یا دادگاه عدالت ورزش روبرو هستند، بدون تهدید و مشکل به جذب بازیکن و مربی خارجی می پردازند و در این میان، قوانین عدم جذب بازیکن خارجی، تنها برای باشگاه پرسپولیس اجرایی می شود. این در شرایطی است که تیم فوتبال پرسپولیس برای رقابت های حساس و مهم پیش روی خود با مشکل کمبود بازیکن روبرو است.

این قوانین عجیب در کنار تغییر اظهارنظرها، ذهنیت تبعیض میان پرسپولیس با سایر باشگاه ها را ایجاد می کند؛ آن هم در روزهایی که پرسپولیس برای موفقیت دوباره در رقابت های بین المللی، عزم خود را جزم کرده و در انتظار برقراری عدالت است امااین طور به نظر می رسد که عدالت به چالش کشیده شده و نیاز به ایجاد تعادل احساس می شود.

امیدواریم مسئولان امر پاسخ منطقی در خصوص این اتفاقات و ایجاد ممنوعیت برای پرسپولیس و آزاد گذاشتن دست سایر تیم ها برای جذب بازیکن و مربی خارجی، داشته باشد و دلایل خود برای عدم حمایت از نماینده پر امید فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به اذهان عمومی ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1193

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره تبعیض در اجرای قوانین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره تبعیض در اجرای قوانین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید