به زودی مطالعات طرح بازسازی ارگ انار انجام می گردد

به گزارش مجله فازنما، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، به زودی مطالعات طرح بازسازی ارگ انار انجام می گردد.

به زودی مطالعات طرح بازسازی ارگ انار انجام می گردد

محسن پور منصور آبادی با اشاره به نشست سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان با امام آدینه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان انار اظهار کرد: انجام مطالعات طرح بازسازی ارگ تاریخی، بازسازی آثار شاخص و حمایت از سرمایه گذاران بخش توریستی از جمله مسائلی بود که در این نشست مورد تاکید نهاده شد.

وی به ادامه روند بازسازی بافت تاریخی بیاض اشاره نمود و اضافه نمود: احیاء این بافت تاریخی که از خواسته های مسئولان شهرستان نیز است، خوشبختانه با قول مساعد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان و همکاری مسئولان شهرستان انار انجام می گردد.

مدیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی انار با اشاره به توانمندی های این شهرستان در زمینه محصولات کشاورزی همانند پسته و ظرفیت های غنی توریستی و تاریخی ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر تهران به بندرعباس قرار گرفته است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است، بنابراین می تواند تاثیر مهمی در جذب توریست و توسعه صنعت توریستی شهرستان انار داشته باشد.

پور منصور آبادی با بیان اینکه شهرستان انار دارای ظرفیتهای بالقوه ای است که برای بالفعل شدن احتیاج به همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان دارد، اظهار داشت: خوشبختانه تا به امروز شاهد همکاری خوبی از سوی مسئولان بومی شهرستان انار در این زمینه بوده ایم.

منبع: همگردی
انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1702

به "به زودی مطالعات طرح بازسازی ارگ انار انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی مطالعات طرح بازسازی ارگ انار انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید