آنالیز و معرفی رستوران های محبوب شرق تهران

به گزارش مجله فازنما، رستوران های محبوب شرق تهران

صرف یک وعده غذای خوشمزه و باکیفیت در یک محیط تمیز، دلنشین و زیبا می تواند یک تجربه خوشایند برای همه ما باشد. اما چطور می توانیم رستوران هایی را پیدا کنیم که هم غذای خوب و هم محیط مناسبی داشته باشند؟ در این مطلب می خواهیم با برترین رستوران های شرق تهران آشنا شویم. رستوران هایی که علاوه بر محیط و غذای عالی، تخفیف های عالی هم دارند. پس با ما همراه باشید.

آنالیز و معرفی رستوران های محبوب شرق تهران

چلوکبابی برادران

چلوکبابی برادران یکی از قدیمی ترین رستوران های شرق تهران است که در محدوده تهرانپارس واقع شده. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران و محیط آن بین اهالی تهرانپارس بسیار محبوب است. البته این رستوران برخلاف اسمش فقط چلوکبابی نیست، مشتریان می توانند انواع غذاهای ایرانی را در رستوران برادران گرگانپارس میل نمایند. در منو این رستوران غذاهای مختلفی از جمله انواع کباب، زرشک پلو با مرغ، انواع خورش های ایرانی و خوراک ماهیچه به چشم می خورد.

کافه رستوران نارکو

در بین برترین رستوران های شرق تهران کافه رستوران نارکو یکی از محبوب ترین ها است. منو متنوع این کافه رستوران، کیفیت و طعم عالی غذاهایش و بعلاوه محیط آن بین مشتریان محبوبیت زیادی دارد. کافه رستوران نارکو در محدوده هفت حوض واقع شده و با داشتن دو فضای مجذوب کننده داخلی و بیرونی به مشتریان خود این فرصت را می دهد که غذای خود را در محیطی زیبا و دلنشین صرف نمایند و تجربه ای به یادماندنی برای خود ثبت نمایند. در منو کافه رستوران نارکو انواع کباب ایرانی، برنج و ماهی، انواع غذاهای فرنگی مثل پاستا، پیتزا و همبرگر به چشم می خورد. بعلاوه در بخش کافه نیز انواع دمنوش های سنتی ایرانی، نوشیدنی های بر پایه قهوه، انواع کیک، شیک و بستنی وجود دارد.

رستوران آویشو

برای افرادی که در پی یک رستوران باکیفیت در شرق تهران هستند، رستوران آویشو می تواند یک گزینه عالی باشد. این رستوران که در محدوده تهرانپارس قرار گرفته است با غذاهای خوش طعم و باکیفیت خود، شکل سرو مجذوب کننده و بعلاوه محیط و سرویس دهی عالی به عنوان یکی از برترین رستوران های شرق تهران شناخته می گردد. در منو رستوران آویشو انواع غذاهای مختلف ایرانی از بخش های مختلف کشور و بعلاوه انواع فست فود وجود دارد. از جمله محبوب ترین غذاهای رستوران آویشو می توان به مرغ ترش، انواع کباب، خورش بادمجان، ته چین مرغ، برنج و ماهی، فسنجان، جوجه سرخ شده، میرزاقاسمی و کشک و بادمجان اشاره نمود. شکل سرو غذاها و ظرف های این رستوران آنقدر مجذوب کننده هستند که لذت صرف غذا را در این رستوران دوچندان می نمایند.

سفره خانه عمارت

افرادی که در محدوده شرق تهران دنبال فضایی سنتی، آرام و دلنشین برای صرف یک وعده غذا هستند، می توانند سری به سفره خانه عمارت پایین تر از فلکه دوم تهرانپارس بزنند. اینجا فضایی است که مشتریان در آن می توانند علاوه بر صرف غذاهای سنتی و باکیفیت ایرانی، از بودن در فضایی با حال و هوای سنتی و البته شنیدن موسیقی زنده از خواننده های خوب، حسابی لذت ببرند. یکی از مجذوب کننده ترین ویژگی های این سفره خانه فضای ویژه آن است. داشتن حوضی بزرگ و زیبا و تخت هایی که درون آب قرار دارند می تواند برای هر مشتری حال و هوایی باصفا داشته باشد. در منو سفره خانه عمارت انواع غذاهای ایرانی، از دیزی تا کباب از ته چین تا انواع خورشت ایرانی دیده می گردد.

رستوران سه گوش گریل

رستوران سه گوش گریل یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های شرق تهران است. مشتریان در این رستوران می توانند در فضایی زیبا و دوست داشتنی بنشینند و از خوردن غذاهای خوشمزه ایتالیایی لذت ببرند. در منو رستوران سه گوش گریل انواع پاستا، پیتزا، لازانیا، انواع ساندویچ، انواع پاستا، انواع استیک و چندین نوع سالاد و سوپ مجذوب کننده به چشم می خورد.

کافه رستوران زرین

در بین رستوران های شرق تهران ، کافه رستوران زرین یکی دیگر از مکان های محبوب برای صرف انواع مختلف غذا، از ایرانی تا فرنگی است. صبحانه، ناهار، شام یا میان وعده، تفاوتی ندارد. در هر صورت مشتریان می توانند خوشمزه ترین غذاها را با برترین کیفیت در کافه رستوران زرین میل نمایند. در منو این رستوران انواع سوخاری های خوشمزه مثل ماهی و میگو و مرغ، انواع ساندویچ، انواع کباب ایرانی، انواع پیتزا، لازانیا، پاستا و بعلاوه غذاهای خوشمزه ایرانی مثل قورمه سبزی، فسنجان و جوجه سرخ شده مشاهده می گردد.

فست فود باگت

رستوران های زنجیره ای باگت با داشتن چندین شعبه مختلف در نقاط مختلف تهران یکی از محبوب ترین رستوران های این شهر هستند. شعبه تهرانپارس این رستوران نیز در بین برترین رستوران های شرق تهران قرار گرفته است. افرادی که دوست دارند فست فودهایی خوشمزه و باکیفیت میل نمایند می توانند سری به این رستوران مجذوب کننده بزنند. در منو فست فود باگت انواع برگر، پیتزا، پاستا، غذاهای سوخاری، سالادهای خوشمزه و نودل دیده می گردد. در فست فود باگت مشتریان می توانند شکل نو و ویژه ای از انواع فست فود را امتحان نمایند.

طباخی شاخ طلا

برای کسانی که اهل غذای سنتی محبوب ایرانی، یعنی کله پاچه هستند و در محدوده شرق تهران در پی یک فضای مناسب برای صرف این غذا می گردند، طباخی شاخ طلا می تواند یک انتخاب عالی باشد. اینجا فضایی مناسب برای کسانی است که دوست دارند این غذای خوشمزه را در محیطی تمیز و دلنشین میل نمایند.

فست فود سورن

افرادی که در پی تجربه طعم نوی از انواع فست فود هستند می توانند به فست فود سورن در محدوده هفت حوض سری بزنند. در اینجا انواع فست فود با شکلی ویژه و مجذوب کننده سرو می گردد. در منو فست فود سورن انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا و غذاهای سوخاری به شکلی خوشمزه و مجذوب کننده برای مشتریان آماده می گردد.

تجربه ای به یادماندنی در برترین رستوران های شرق تهران

گاهی صرف یک وعده غذای خوشمزه می تواند به خودی خود یک تجربه جالب و ماندگار باشد. به شرط آنکه بدانیم کجا چه غذایی بخوریم. در محدوده شرق تهران رستوران ها و کافه ها و فست فودهای زیادی وجود دارد. اما صرف غذا در هر جایی نمی تواند تجربه ای لذتبخش باشد. شما می توانید جهت مشاهده فهرست کامل برترین رستوران های شرق تهران به این لینک مراجعه کنید.

https://takhfifan.com/tehran/east/restaurants

منبع: تاپ تراول
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1743

به "آنالیز و معرفی رستوران های محبوب شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و معرفی رستوران های محبوب شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید