بازگشایی پلکانی دانشگاه ها در خراسان رضوی

به گزارش مجله فازنما، روسای دانشگاه های فردوسی و آزاد مشهد در برنامه تلویزونی اشاره از شبکه استانی خراسان رضوی اعلام کردند که بازگشایی دانشگاه ها در خراسان رضوی به صورت پلکانی خواهد بود.

بازگشایی پلکانی دانشگاه ها در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، برنامه تلویزیونی اشاره، شب گذشته میزبان روسای دانشگاه های فردوسی و آزاد خراسان رضوی بود تا شرایط حضور شدن دانشگاه ها در سطح این استان را توضیح دهند.

محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این برنامه که از شبکه خراسان رضوی پخش شد، با بیان اینکه دانشگاه پساکرونا با دانشگاه پیش از کرونا کاملا متفاوت خواهد بود، گفت: دانشگاه از زیرساخت های آموزشی مجازی هم پس از حضوری شدن دانشگاه ها بهره خواهد برد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد: در حال حاضر پروتکل ها و زیرساخت های لازم برای حضور دانشجویان در دانشگاه ها فراهم شده است.

وی با اشاره به امکانات رفاهی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی دانشگاه گفت: خوابگاه های دانشگاه فردوسی اولین مجموعه خوابگاهی بود که پس از شیوع کرونا، بازگشایی شد. در امور تغذیه هم با پیمانکار قبلی و مرکز رفاهی دانشگاه قرارداد لازم منعقد شده و مسئله ای در این خصوص وجود ندارد.

در ادامه این برنامه، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی نیز اظهار کرد: پس از کرونا باید با شیبی ملایم به سمت آموزش حضوری حرکت کنیم.

مرادی اعلام کرد: تأکید دانشگاه آزاد بر این است که در شهر های آبی شرایط آموزش عالی با رعایت ملاحظات فراهم گردد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: یکی از تجربیات مهم ما در دوران شیوع کرونا این بود که دروس عملی را می توان در بازه زمانی کوتاه تری برگزار کرد.

وی اعلام نمود: با بهبود شرایط کرونا حضوری شدن کلاس ها روالی پلکانی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1278

به "بازگشایی پلکانی دانشگاه ها در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی پلکانی دانشگاه ها در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید