اسکورت ویژه پرسپولیسی ها، وسواس سرمربیان نسبت به شرایط چمن

به گزارش مجله فازنما، به گزارش خبرنگاران، دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران امروز در قالب مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 15 در استادیوم فولادشهر به مصاف هم رفتند. این مسابقه پیش از شروع حواشی داشت که در ادامه آن ها را می خوانیم:

اسکورت ویژه پرسپولیسی ها، وسواس سرمربیان نسبت به شرایط چمن

*در هفته گذشته بعضی حواشی درباره احتمال حضور طرفداران در استادیوم وجود داشت که پیش از این ملاقات روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اظهار داشت که این بازی بدون حضور دیدنگران برگزار خواهد شد.

*پیش از حرکت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به سمت استادیوم فولادشهر چند تن از طرفداران این تیم در هتل محل اقامت این تیم تجمع و به تیم محبوب خود روحیه دادند.

*پس از اتفاقاتی که برای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی قبلی در اصفهان رخ داد، این تیم با اسکورت ویژه به استادیوم فولادشهر رسید.

*پس از هفته ها کوشش، مجوز بازی دو بازیکن تاجیک تیم فوتبال پرسپولیس صادر شد، اما خبری از این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی سرخ پوشان نیست.

*یحیی گل محمدی پیش تر و دو بار توانسته با ذوب آهن به قهرمانی جام حذفی برسد، بازگشت او به استادیوم فولادشهر در قامت سرمربی پرسپولیس و قرار گرفتن مقابل ذوبی ها از اتفاقات ویژه این ملاقات است.

*تبلیغات دور زمین استادیوم فولادشهر برخلاف ملاقاتهای پیشین با تابلو روان و ال ای دی به نمایش درآمده است.

*با توجه به کیفیت نامطلوب چمن استادیوم فولادشهر در ملاقات هفته پیش و اعتراض سرمربیان دو تیم ذوب آهن و گل گهر به آن، پیش از شروع بازی یحیی گل محمدی و مهدی تارتار با وسواس خاصی شرایط چمن را آنالیز کردند؛ با این حال به نظر می رسد شرایط چمن استادیوم از ملاقاتهای قبلی بهتر است.

*وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، دو بازیکن تاجیک پرسپولیس برای اولین بار در فهرست قرمزپوشان مرکز حضور دارند و مشغول گرم کردن شدند.

*بعضی از طرفداران دو تیم در نواحی مرتفع اطراف استادیوم فولادشهر حاضر شدند تا شاید بتوانند بازی تیم های موردعلاقه خود از نزدیک ترین زاویه ممکن دیدن نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1370

به "اسکورت ویژه پرسپولیسی ها، وسواس سرمربیان نسبت به شرایط چمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکورت ویژه پرسپولیسی ها، وسواس سرمربیان نسبت به شرایط چمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید