استارت آپ ویکندها را در کلیدملی دنبال کنید

به گزارش مجله فازنما، به گزارش خبرنگاران، هفته نامه کلید ملی در تازه ترین شماره خود به بحث پیرامون کارآفرینی و همچنین نقش استارت آپ ویکندها پرداخته است. در بخشی از این پرونده با عنوانطرح ملی کارآفرینی به دختران فارغ التحصیل می اندیشد به مصاحبه با فیروزه صابر موسس و مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان پرداخته شده است.

استارت آپ ویکندها را در کلیدملی دنبال کنید

هدف نهایی؛ دسنیابی به کار شایسته است مصاحبه با محمد عطاردیان، دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران و گردشگری، میدانی برای افزایش مشارکت اقتصادی زنان عنوان مصاحبه با زهرا نقوی، عضو انجمن زنان مدیر کارآفرین است.

همچنین در تازه ترین شماره از هفته نامهکلید ملی سهیلا جلودارزاده به طرح ری برای اشتغال زایی زنان آسیب دیده اشاره کرده است. همچنین در این پرونده به تفاوت های راه انداختن کسب و کار زنانه در مصاحبه با فاطمه دانشور رداخته شده است.

بخش دیگری از نشریه به مساله استارت آپ ها پرداخته. عصر کارآفرینی با استارت آپ ها عنوان مصاحبه با مجتبی عندلیب آذر، مدرس کارآفرینی و مشاور استارت آپ هاست. به گفته او رویدادهای استارتآپی، حکم جریان ساز را دارند که الزاما باید توسعه یابند و به بخش مهمی از فرهنگ اشتغال کشور بدل شوند. تا به امروز حضور زنان در این رویدادها به ان صورت شایسته که مدنظر است نبوده

یکی از بخش های خواندنی این شماره، مطلبی با عنوان فرصتی اقتصادی با مامان های آشپز است که به مصاحبه با تبسم لطیفی، فارغ التحصیل مهندسی برق از دانشگاه شریف و مذیر سایت مامان پز پرداخته است.

تازه ترین شماره هفته نامه کلید ملی، ویژه نیمه اول مردادماه 1394 به مدیرمسئولی احمدعلی کیخا و سردبیری سینا قنبرپور به قیمت 5000 تومان منتشر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 190

به "استارت آپ ویکندها را در کلیدملی دنبال کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ ویکندها را در کلیدملی دنبال کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید