ادامه فرایند منفی در بازار سهام، خودرو فردا بورس را نجات می دهد؟

به گزارش مجله فازنما، به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس امروز در ادامه بازار نوسانی چهارشنبه هفته گذشته با افت بیش از 18 هزار واحدی روبه رو بود و در کانال یک میلیون و 378 هزار واحد قرار گرفت. علاوه بر افت 1.32 درصدی شاخص کل، شاخص هم وزن نیز در پایان معاملات امروز 1.26 درصد افت داشت. ارزش کل معاملات بازار سهام امروز حدود 3200 میلیارد تومان ثبت شد.

ادامه فرایند منفی در بازار سهام، خودرو فردا بورس را نجات می دهد؟

فولاد، فارس، شپدیس و نوری امروز بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند. در روزی که تقریبا تمام گروه های بازار قرمزپوش بودند، دارویی ها، زراعی ها و قند و شکر با رشد روبرو شدند.

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی امروز برترین گروه های صنعتی بودند. کارین، پالایش و کمند بیشترین ارزش معامله و خودرو، خپارس و کارین بیشترین حجم معامله را ثبت کردند.

همچنین شاخص کل فرابورس نیز امروز با 163 واحد افت در کانال 18 هزار و 673 واحد قرار گرفت و آریا، بپاس و زاگرس بیشترین تاثیر منفی در شاخص فرابورس را داشتند.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: با توجه به شرایط امروز بازار، احتمالا فردا در نیمه اول روال منفی ادامه خواهد یافت. در نیمه دوم احتمال بازگشت و رشد در بازار وجود دارد البته به شرط تغییرات در شرایط گروه های خودرو و پالایش.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1390

به "ادامه فرایند منفی در بازار سهام، خودرو فردا بورس را نجات می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند منفی در بازار سهام، خودرو فردا بورس را نجات می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید