شروع اعلام نتایج عصر تازه از امشب

به گزارش مجله فازنما، بینندگان عصرجدید، امشب شاهد اولین قسمت از ویژه برنامه ای خواهند بود که عوامل مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران برای اعلام نتیجه تدارک دیده اند.

شروع اعلام نتایج عصر تازه از امشب

به گزارش روابط عمومی عصر تازه، این ویژه برنامه که امشب بعد از خبر ساعت 22 و فرداشب، در 2بخش، بعد از اذان مغرب تا اخبار و بعد از خبر تا دقایق ابتدایی بامداد دوشنبه، روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد، تنها اعلام قهرمان تا مقام ششم را دربر ندارد و عصرتازهی ها تدارک مفصلی برای برنامه خود دیده اند. تدارکی که با حضور خانواده فینالیست ها، مربیان آن ها و ستارگان 2فصل پیش این رقابت تلویزیونی در کنار 6 فینالیست بااستعداد این دوره، همراه است.

در ضمن شرکت کنندگان این فصل که به فینال نرسیدند، اجرا هایی ویژه داشته اند که در این برنامه های سه گانه پخش خواهد شد.

تنها داور مرحله فینال عصر تازه، مردم و بینندگان هستند و تا آخرین لحظات که حوالی ساعت 22:30 یکشنبه شب است، می توانند به شکل رایگان از دو راه کدِ دستوری و اپلیکیشن 780، به فینالیست محبوب خود رای دهند تا به تندیس طلایی قهرمانی برسد.

ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله، علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی و گروه پهلوانک های ایران زمین از استان های مختلف ایران در رشته ورزش باستانی رقیبان مرحله نهایی هستند.

انتخاب قهرمان مسابقه و رده بندی بین 6 فینالیست، تماما با رای گیری مردمی خواهد بود. نتیجه نهایی و قهرمان فصل سوم عصرتازه در شب عید غدیر تعیین خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1505

به "شروع اعلام نتایج عصر تازه از امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اعلام نتایج عصر تازه از امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید