آزمون های خردادماه وزارت بهداشت در صورت واکسیناسیون داوطلبان لغو نمی شود ، برگزاری آزمون صلاحیت بالینی در موعد مقرر

به گزارش مجله فازنما، رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: بسیاری از دانشجویان علوم پزشکی، اینترن ها و رزیدنت ها واکسینه شده اند، بنابراین آزمون هایی که داوطلبان آن ها به طور کلی واکسینه شده باشند در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

آزمون های خردادماه وزارت بهداشت در صورت واکسیناسیون داوطلبان لغو نمی شود ، برگزاری آزمون صلاحیت بالینی در موعد مقرر

سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره اعلام سخنگویی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص لغو تمام آزمون های خرداد ماه 1400 گفت: مرکز سنجش و آموزش پزشکی در خرداد ماه چهار آزمون صلاحییت بالینی پزشکی، المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، زبان انگلیسی و آزمون میان دوره پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی را دارد.

هاشمی شرح داد: بسیاری از دانشجویان علوم پزشکی، اینترن ها و رزیدنت ها واکسینه شده اند، بنابراین آزمون هایی که داوطلبان آن ها به طور کلی واکسینه شده باشند در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: صلاحیت بالینی آزمون دانشگاهی است و برای اینترن ها برگزار می شود، با توجه به اینکه اکنون تمام اینترن ها واکسینه شده اند، آزمون صلاحیت بالینی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

هاشمی شرح داد: اگر امکان برگزاری آزمون زبان انگلیسی وجود نداشته باشد لغو خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: در خصوص آزمون میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و همچنین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی نیز روز شنبه بعد از نظر قطعی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری خواهیم کرد.

گفتنی است؛ روز گذشته علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت که تمام آزمون های خرداد ماه لغو خواهد شد و این تصمیم روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1034

به "آزمون های خردادماه وزارت بهداشت در صورت واکسیناسیون داوطلبان لغو نمی شود ، برگزاری آزمون صلاحیت بالینی در موعد مقرر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون های خردادماه وزارت بهداشت در صورت واکسیناسیون داوطلبان لغو نمی شود ، برگزاری آزمون صلاحیت بالینی در موعد مقرر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید