7 مورد از بهترین برنامه های رایگان اندروید در ماه فوریه

به گزارش مجله فازنما، برنامه های زیادی برای اندروید وجود دارد و انتخاب بهترین های آن کار بسیار دشواری است. بنابراین تصمیم گرفتیم بهترین ها را که در ماه فوریه بیشترین دانلود را داشته اند به شما عزیزان معرفی کنیم تا با لیستی از برنامه های پرکاربرد و رایگان اندرویدی در این ماه آشنا شوید. در این لیست به 7 مورد از بهترین برنامه های رایگان اندروید اشاره شده که توانستند نظر مثبت کاربران بسیاری را جلب نمایند و ارزش دانلود بالایی نیز دارند.

7 مورد از بهترین برنامه های رایگان اندروید در ماه فوریه

1. مرورگر مایکروسافت اج

شرکت مایکروسافت با اضافه کردن چند قابلیت جدید به مرورگر اج، ما را مجاب به قراردادن نام این برنامه در این لیست کرد. این مرورگر با طراحی جدید به خصوص قرار دریافت منوی ناوبری در انتهای صفحه تونست بازخورد مثبت زیادی دریافت کند. شما می توانید به تب های مورد علاقه خود از قبیل تاریخچه (History) و دانلود فقط با کلیک روی یک دکمه دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این ، در قسمت بالا و راست این مرورگر یک منو همبرگری جدید تعبیه شده که گزینه های مختلفی جهت شخصی سازی در اختیار کاربر قرار می دهد. 4 حالتی که از بین آن ها می توانید انتخاب کنید حالت های Focused، Inspirational، Informational و Custom هستند. در حالت پیش فرض یعنی Focused، ساده ترین شکل ممکن را خواهید داشت به همراه نوار جست و جو و صفحاتی که اخیرا مشاهده کردید. حالت Inspirational، امکان پشتیبانی از تصاویر زمینه Bing را فراهم می نماید.

در حالت Informational کاربر می تواند اخبار مهم روزانه را به صورت پیش فرض روی صفحه اصلی و ابتدایی خود مرورگر داشته باشد. بدون اینکه احتیاج باشد به پایین صفحه اسکرول کند. در حالت Custom هم همانطور که از اسم آن پیداست کاربر می تواند بنا به سلیقه خود، تغییرات دلخواه را روی مرورگر اعمال کند. گفتنی است کاربرانی که دارای گوشی های هوشمند با صفحه نمایش عریض اند می توانند لذت بیشتری از این قابلیت ببرند.

دانلود مرورگر مایکروسافت اج

2. صفحه کلید تایپ وایس

تایپ کردن با این صفحه کلید شاید اوایل کمی سخت بنظر بیاید ولی وقتی که به تایپ کردن به آن عادت کنید، سخت است بتوانید از صفحه کلید دیگری استفاده کنید! شکل و شمایل این برنامه از طرح و چیدمان QWERTY سنتی خارج شده و همانطور که در تصویر زیر می بینید، کلید ها قالبی چند ضلعی و جالب دارند.

سوا از ظاهر جذاب و متفاوت این صفحه کلید، جالب است بدانید سازندگان برنامه ادعا کردن میزان اشتباهات تایپی کاربران به لطف اندازه بزرگ کلید ها تا 80 درصد کاسته شده! همچنین در این برنامه، کلیدی اختصاصی برای پاک کردن حروف پیدا نخواهید کرد؛ در عوض به آرامی روی رابط کاربری به سمت چپ سوایپ می کنید و متن به طور اتوماتیک حذف خواهد شد!

هیچ اجازه ای هم برای این صفحه کلید احتیاج ندارد و قابلیت تصحیح اتوماتیک آن هم بسیار فوق العاده است. برای دسترسی به تم های بیشتر و البته زیباتر می توانید نسخه پرو این برنامه را دریافت کنید. به طور کلی اما تایپ وایس یکی از بهترین صفحه کلید هایی است که می توانید آن را دریافت نموده و اندکی تنوع را در بخش نوشتاری گوشی خود تجربه کنید.

3. Gestureplus

GesturePlus یک نرم افزار ناوبری جدید است که نقش یک کلید میانبر هوشمند را ایفا می نماید. این برنامه کاربردی یک دکمه نرم افزاری را در میان نوار ناوبری اضافه نموده (البته محل قرارگیری این دکمه توسط کاربر قابل تغییر نیز هست) که باعث افزایش سرعت کاربر در انجام کارهای روزمره می گردد.

همانطور که گفته شد این اپلیکیشن همانند یک میانبر عمل می نماید. به عنوان مثال اگر می خواهید Google Assistant را صدا کنید یا چراغ قوه را روشن کنید، می توانید با GesturePlus به راحتی این کار را انجام دهید. یکی از مزیت های این برنامه این است که کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند چرا که پیچیدگی خاصی در آن وجود ندارد.

4. Audio Manager Elite

Audio Manager Lite برنامه ایست که به کاربر این امکان را می دهد تا به طور مداوم و به راحتی بتواند بین پروفایل های صوتی مختلف در گوشی خود سوییچ کند. این برنامه یک سری ابزار دارد که به کاربر اجازه می دهد به طور اتوماتیک میزان صدا را بدون هیچ گونه مداخله تنظیم کنید.

از قابلیت های جالب این برنامه می توان به برنامه ریزی برای فعال کردن حالت سکوت اشاره نمود. مثلا برای اینکه ساعت سه عصر هر روز، گوشی روی حالت سکوت برود یا برای یک رویداد، صدا روی حالت خاصی تنظیم گردد، فقط کافیست گزینه Routines را انتخاب نموده، سپس رویداد مورد نظر، زمان و میزان صدای مورد نظر را برای آن فعال کرد! یکی از مزیت های این برنامه این است که می توانید چندین پروفایل مختلف را همزمان اجرا کنید!

نکته جالب دیگر در رابطه با این نرم افزار این است که حالت های مختلف صدا از جمله بی صدا، مزاحم نشوید، صدای متوسط و صدای زیاد به صورت یک اعلان به نمایش در می آید که به کاربر این امکان را می دهد تا هر زمان که احتیاجی به تغییر صدای سیستم احساس شد، این کار را تنها با لمس یک گزینه انجام دهد! البته این قابلیت هنوز برای کاربرانی که از گوشی های وان پلاس استفاده می نمایند در دسترس نیست. اگر نسخه پولی این برنامه را دریافت کنید، می توانید از قابلیت تنظیم میزان صدا بر اساس موقعیت جغرافیایی نیز استفاده کنید.

دانلود برنامه Audio Manager Elite

5. Steno Notes

Steno notes برنامه یادداشت ساده ایست که امکان ویرایش سریع نوشته ها را فراهم می نماید. در این برنامه دیگر خبری از فرمت ها و قالب های آزاردهنده نبوده و رابط کاربری آن عاری از هرگونه شلوغی و پیچیدگی است که در مجموع ظاهر برنامه را بسیار زیبا و جذاب تر نموده!

در برنامه Steno notes کاربر به راحتی می تواند با اضافه کردن هشتگ به نوت خود آن را پوشه بندی کند. همچنین رنگ های متنوعی در پوشه بندی به کار گرفته شده؛ یعنی می توانید هر پوشه را به رنگ دلخواه درآورده تا به سرعت به آنچه که مدنظرتان هست دسترسی داشته باشید.

جست وجو در میان نوشته ها و پوشه ها در این برنامه نیز بسیار ساده است. فقط کافی است کلمه کلیدی مرتبط با نوشته خود را جست و جو کنید تا پوشه مورد نظر پیدا گردد. مهم نیست کلمه کلیدی مربوط به عنوان نوشته یا قسمت های مختلف از میان متن باشد، قدرت سرچ این برنامه به قدری بالا هست که بتواند به راحتی فایل مورد نظر شما را پیدا کند. برای پاک کردن یک نوشته هم تنها کافی است به چپ سوایپ کنید!

6. My Wall

My Wall برنامه ای فوق العاده برای شخصی سازی تصاویر پس زمینه گوشی های هوشمند است. این برنامه حجم کمی داشته و به کاربر اجازه می دهد تغییر دلخواه خود را روی تصاویر زمینه گوشی اعمال کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید درخشندگی تصویر را تغییر دهید می توانید پس زمینه را تار نموده و یا فیلتر هایی را جهت انجام تغییرات مورد استفاده قرار دهید.

البته این برنامه محدودیت های نیز دارد. به عنوان مثال فقط می توانید تصویر پس زمینه کنونی گوشی خود را شخصی سازی کنید و امکان این که بخواهید از میان تصاویر ذخیره شده در دستگاه یکی را انتخاب نموده و سپس شخصی سازی را انجام دهید وجود ندارد.

7. Activity Bubbles

برنامه بعدی، Activity Bubbles نام دارد. هر تعداد دفعه ای که گوشی خود را باز یا به اصطلاح آنلاک (Unlock) می کنید، یک حباب جدید روی نمایشگر شما پدیدمی آید تا به شما بفهماند چندمین بار است که گوشی را باز نموده و در حال استفاده از آن هستید. جالب اینجاست مادامی که با گوشی به فعالیت مشغول هستید، این حباب، بزرگ و بزرگ تر می گردد تا اینکه با قفل کردن دستگاه، به بزرگ شدن آن سرانجام دهید. سپس با باز کردن مجدد دستگاه، یک حباب دیگر در نمایشگر پدید می آید و این فرایند بارها تکرار خواهد شد!

این برنامه بیشتر با این هدف طراحی شده تا به شما بگوید در طول روز چند بار گوشی خود را باز می کنید و چه مدتی (نه به صورت عدد بلکه به صورت بزرگ شدن حباب) از آن استفاده می کنید. این برنامه و برنامه Screen Stopwatch توسط آزمایشگاه گوگل طراحی شده اند که از نظر کارایی و عملکرد تقریبا مشابه یکدیگر هستند. با این تفاوت که Screen Stopwatch با هر بار باز کردن گوشی، یک شمارنده بزرگ را روی نمایشگر به تصویر می کشد که مدت زمان استفاده شما از گوشی را شمارش می نماید. هر سه این برنامه ها نیز به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار دارند!

لینک دانلود برنامه Activity Bubbles

امیدواریم این برنامه ها بتوانند احتیاج شما را در کارهای روزمره رفع سازند.

منبع: guidingtech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 238

به "7 مورد از بهترین برنامه های رایگان اندروید در ماه فوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مورد از بهترین برنامه های رایگان اندروید در ماه فوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید