تور هلند ارزان: هلند برای دهمین بار اپل را جریمه کرد

به گزارش مجله فازنما، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سازمان مصرف کنندگان و بازارهای هلند بیان کرد جریمه های وضع شده علیه این شرکت اکنون به مبلغ 50 میلیون یورو (55 میلیون دلار) بالغ می گردد که حداکثر جریمه ممکن تحت دستور فعلی است.

تور هلند ارزان: هلند برای دهمین بار اپل را جریمه کرد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

طبق قوانین اپل توسعه دهندگان نرم افزاری که از فروشگاه اپ آن استفاده می نمایند، کمیسیونی 15 تا 30 درصدی به شرکت می پردازند. اکنون رگولاتورها و قانونگذاران سراسر دنیا به این فرایند انتقاد نموده اند و مشغول مقابله با آن هستند.

طبق گزارش ها اپل پیشنهادی نو برای پیروی از این دستور ارائه نموده است. رگولاتور هلند از این پیشنهاد استقبال نموده اما برای جلوگیری از جریمه، این پیشنهاد دیر ارائه شده است.

به گفته سازمان ACM، پیشنهاد نو اپل برای پیروی از قوانین به میزان کافی ملموس است و انتظار دارد در اسرع وقت تعیین گردد که در راستای پیروی از دستور است یا خیر. بعلاوه این رگولاتور بیان کرد با سازندگان اپلیکیشن دوستیابی درباره پیشنهاد مذکور مشورت خواهد نمود.

به گفته رگولاتور هلندی با توجه به نتیجه این آنالیز و مذاکرات ممکن است همچنان جریمه های دوره ای بیشتری را با مجازات های احتمالاً سنگین تر اعمال کند تا شرکت را به رعایت این قانون تشویق کند.

طبق قوانین نوی که هفته گذشته بین کمیسیون اروپا، دولت های اتحادیه اروپا و قانون گذاران اتحادیه اروپا برسر آن توافق شد، اپل موظف است پس از اجرایی شدن این قانون در ماه اکتبر، اجازه روش های پرداخت جایگزین را در فروشگاه اپ خود فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1446

به "تور هلند ارزان: هلند برای دهمین بار اپل را جریمه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: هلند برای دهمین بار اپل را جریمه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید