هتل آماری کوه سامویی؛ اقامتگاهی 5 ستاره و لوکس در جزیره سامویی

به گزارش مجله فازنما، هتل آماری کوه سامویی یکی از اقامتگاه های 5 ستاره و لوکس جزیره سامویی است که در ساحل آرام و خلوت چاونگ شمالی واقع شده است و با فضایی تلفیق شده از سنت و مدرنیته خاطراتی به یادماندنی را برای خریداران بلیط هواپیما تایلند خلق می نماید.

هتل آماری کوه سامویی؛ اقامتگاهی 5 ستاره و لوکس در جزیره سامویی

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

در واقع این هتل با طراحی منحصربه فردش کوشش می نماید تا تجربه از خانه به خانه را برای مهمانانش رقم بزند و در وهله اول راحتی و آسایش آن ها را با چنین ایده ای فراهم کند. اگر قصد دارید به همراه خانواده بلیط هواپیما خارجی به مقصد تایلند بخرید، رزرو هتل Amari Koh Samui انتخاب معقولانه ای خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل آماری

اقامتگاه آماری کوه سامویی را در بهترین قسمت ساحل چاونگ پیدا می کنید، جایی که تنها 2 کیلومتر با فرودگاه کوه سامویی فاصله دارد و از جاذبه های دیدنی مثل معبد وات پلایی لیم یا دهکده ماهیگیری بوفوت چندان دور نیست. این دهکده عصر آدینه ها تبدیل به یک بازار خیابانی شلوغ و پر شور می گردد. در ضمن پرواز از بانکوک تا سامویی حدود 1 ساعت طول می کشد و رانندگی از فرودگاه سامویی تا هتل هم کمتر از 5 دقیقه زمان می برد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

یکی از مزیت های عظیم هتل آماری کوه سامویی مرکز غواصی آن است که لحظات مفرحی برای خانواده ها می سازد. از این گذشته 2 استخر عظیم در محوطه هتل وجود دارد که با باغ سرسبزی احاطه شده و در کنارشان جایگاه های آفتابگیر چیده شده اند.

بعضی از اتاق های هتل نیز چشم اندازی رو به استخر آن دارند و پوشش گرمسیری و پر پشت باغ هتل آماری کوه سامویی باعث دل انگیزی صبح ها و عصرهای شما می گردد. بهره مندی از خدمات ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانواده و تسهیلات وی آی پی از دیگر مزیت های رزرو هتل آماری کوه سامویی هستند.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها

ساختمان اقامتگاه آماری کوه سامویی دارای 3 جناح است که هر جناحش با سبک خاص و منحصربه فردی طراحی شده و در این طراحی و دکور، سبک کلاسیک تایلندی با ویژگی های معاصر آمیخته شده است. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت هایی با چشم انداز باغ، استخر یا اقیانوس است که در مجموع شمار آن ها به 193 واحد اقامتی می رسد. تمامی این واحدها دارای امکانات رفاهی از جمله مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی، صندوق امانت و بخش نشیمن هستند و ذوق هنری به کار رفته در دکوراسیون آن ها فضای خانه را برایتان تداعی خواهد نمود.

گزینه های صرف غذا

صرف غذا در هتلی مثل آماری کوه سامویی هم لذت های خاص خود را دارد و تجربه ایست که در کمتر اقامتگاهی می توان شاهد آن بود. اینجا می توانید وارد رستوران گالری آمایا فود شوید و انواع غذاهای هندی، تایلندی، اندوزیایی، اروپایی و آسیایی را میل کنید یا در ایستگاه آشپزی زنده به تماشای کارِ بهترین سرآشپزها بنشینید و در محیط دلنشینی که رستوران پرگو آن مهیا نموده، غذاهای کلاسیک ایتالیایی میل کنید و از چشم انداز باغ و اقیانوس لذت ببرید.

دیگر خدمات و امکانات هتل

لذت گشت و گذار در باغ سرسبز و آب تنی در استخرهای هتل تنها بخشی از جذابیت های این هتل 5 ستاره هستند چون در سالن اسپا و اتاق های ماساژ آن می توان خستگی چند روز سفر را از تن به در کرد و در باشگاه مجهزش برنامه ورزشی روزانه را ادامه داد. این هتل برای سرگرمی و تفریح بچه ها امکاناتی از قبل کلاب بچه ها، بازی های کنار استخر، زمین بازی، امکانات تفریحات آبی، برنامه های زنده موسیقی و ساعت شادی برگزار می نماید تا خانواده ها تعطیلات مفرحی را در این جزیره داشته باشند.

دلایل انتخاب هتل آماری کوه سامویی

غذاهای عالی

استخرهای زیبا

چشم اندازهای دیدنی

دکوراسیون خوب

پرسنل حرفه ای

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله تا فرودگاه بین المللی سامویی: 1.8 کیلومتر

فاصله تا خیابان خرید چاونگ: 2 کیلومتر

فاصله تا دریاچه چاونگ: 2 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید سنترال فستیوال سامویی: 2 کیلومتر

فاصله تا دهکده ماهیگیری: 4.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 801

به "هتل آماری کوه سامویی؛ اقامتگاهی 5 ستاره و لوکس در جزیره سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آماری کوه سامویی؛ اقامتگاهی 5 ستاره و لوکس در جزیره سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید