لیگ برتر ایران نیمه کاره رها نخواهد شد

به گزارش مجله فازنما، نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با تاکید فیفا نیمه کاره رها نخواهد شد و این مسابقات به پایان خواهد رسید.

لیگ برتر ایران نیمه کاره رها نخواهد شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در این روزهایی که مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، مدام شاهد حدس های مختلف در مورد از سرگیری مسابقات یا نیمه کاره ماندن آن در کشورهای مختلف جهان هستیم. حتی در ایران هم مدام برخی از مربیان و کارشناسان و حتی مدیران عامل باشگاه ها در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر نوزدهم صحبت های مختلف و حتی پیشنهادهای جالب و گاهی عجیب را بیان کرده اند. از اعلام قهرمانی پرسپولیس بگیرید تا انتقال امتیازها به فصل آینده!

این در حالی است که فیفا در روزهای گذشته به طور تلویحی تاکید کرد که مسابقات این فصل باشگاه های کشورهای مختلف باید برگزار شود و به همین دلیل هم اعلام کرد قرارداد بازیکنان تا پایان مسابقات این فصل خواهد بود حالا هر زمانی که مسابقات به پایان برسد! به این ترتیب فیفا می خواهد که مسابقات باشگاهی سراسر جهان در این فصل به پایان برسد. همانطوریکه وقتی بلژیک به طور زودهنگام قهرمان این فصل خود را اعلام کرد یوفا از آن خرده گرفت که باید یک هفته باقی مانده از لیگ این کشور هم برگزار شود و اعلام قهرمان زودهنگام درست نیست.

از سویی دیگر مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم بارها اعلام کرده اند خواهان تعطیلی مسابقات نیستند و همه منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند تا بدانند چه زمانی تیم ها مجاز به انجام تمرینات خود هستند تا زمان از سرگیری مسابقات را اعلام کنند. به این ترتیب بعید به نظر می رسد با توجه به تاکید فیفا و حتی ای اف سی مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر نیمه کاره باقی بماند. زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا هم می خواهد مسابقات نیمه کاره لیگ قهرمانان آسیا در 2020 را به پایان برساند حتی اگر این بازی ها به صورت متمرکز در یک یا دو کشور برگزار شود.

از سویی دیگر فیفا اعلام کرده زمان جابجایی تابستانی لیگ ها برای فصل آینده زیاد خواهد شد و احتمالا به جای 84 روز (12 هفته) 14 یا حتی 16 هفته خواهد بود تا اول تکلیف مسابقات فصل جاری مشخص شود و بعد زمان کافی برای نقل و انتقال بازیکنان وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 355

به "لیگ برتر ایران نیمه کاره رها نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر ایران نیمه کاره رها نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید