سرانه فضای ورزشی اردبیل مطلوب نیست

به گزارش مجله فازنما، فرماندار اردبیل گفت: سرانه فضای ورزشی در شهرستان اردبیل مطلوب نبوده و احتیاج است فضای ورزشی درشهرستان اردبیل توسعه یابد.

سرانه فضای ورزشی اردبیل مطلوب نیست

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: برنامه ریزی توسعه و بهره برداری مطلوب از فضاهای ورزشی در شهرستان اردبیل در دستور کار است.

فرماندار اردبیل می گوید: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان اردبیل مطلوب نبوده و احتیاج است فضای ورزشی در شهرستان اردبیل توسعه یابد.

او ایجاد فضاهای ورزشی در محلات کم برخوردار اردبیل را یادآور شد و گفت: در محلاتی که حدود 125 هزار نفر جمعیت دارد، ایجاد فضاهای ورزشی در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

اعتماد اعجازی می گوید: توسعه فضاهای ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای نشاط اجتماعی مهم بوده و در این زمینه برنامه ریزی لازم در دست اقدام است.

به گفته او، جذب اسپانسر و بنگاه های مالی توانمند برای حمایت از ورزش و تیم های ورزشی لازم است و در این زمینه باید ورزش شهرستان و هیئت ورزشی اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد درخشش تیم ها و ورزشکاران اردبیلی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

فرماندار اردبیل پیشکسوتان ورزش را سرمایه های فاخر فرهنگی و هویتی منطقه مطرح نمود و گفت: از تجربیات پیشکسوتان برای توسعه ورزش شهرستان اردبیل استقبال می کنیم.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1560

به "سرانه فضای ورزشی اردبیل مطلوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه فضای ورزشی اردبیل مطلوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید