زمین لرزه خوی در آذربایجان شرقی خسارتی نداشت

به گزارش مجله فازنما، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: زمین لرزه 5.4 ریشتری شهرستان خوی در تبریز و دیگر شهر های استان ما خسارت جانی و اقتصادی نداشت.

زمین لرزه خوی در آذربایجان شرقی خسارتی نداشت

آقای هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به زمین لرزه 5.4 ریشتری شهرستان خوی گفت: اکیپ های بازرسی و عملیاتی از نخستین دقایق وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی در شهرستان های مرند، شبستر و جلفا در آذربایجان شرقی نیز فعال شدند.

وی افزود: طبق گزارش هایی که از اورژانس و جمعیت هلال احمر شهرستان های آذربایجان شرقی گرفتیم خوشبختانه زمین لرزه هیچ گونه خسارت جانی و اقتصادی در آن ها بر جا نگذاشت.

وی ادامه داد: اکیپ های بازرسی را در نخستین دقایق وقوع زمین لرزه به منطقه ها حاشیه نشین تبریز از قبیل ایده لو نیز اعزام کردیم که خوشبختانه تا به امروز گزارشی از خسارت در این منطقه ها نیز دریافت نکردیم.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: البته مردم تبریز و شهرستان های نزدیک به کانون زمین لرزه به علت وحشت ناشی از وقوع آن خانه های خود را ترک کردند.

زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر ساعت 3:51 دقیقه بامداد امروز / چهارشنبه / 13 مهرماه در عمق 10 کیلومتری شهرستان خوی در آذربایجان غربی و در فاصله حدود 130 کیلومتری شمال غرب تبریز رخ داد.

این زمین لرزه تا به امروز هشت پس لرزه در مقیاس های کمتر از 3.1 ریشتر داشته است.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1550

به "زمین لرزه خوی در آذربایجان شرقی خسارتی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین لرزه خوی در آذربایجان شرقی خسارتی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید