در نوروز 1401 به کدام شهر ساحلی ترکیه سفر کنیم؟

به گزارش مجله فازنما، شهرهای ساحلی ترکیه در نوروز 1401 حال و هوای خاصی دارند و پس از باز شدن مرزها ایرانیان زیادی قصد سفر این شهرها را دارند که در این مطلب به معرفی آن ها می پردازیم.

در نوروز 1401 به کدام شهر ساحلی ترکیه سفر کنیم؟

ترکیه مقصدی است که نظر همه گردشگران با هر سلیقه ای را جذب می کند. زیرا این کشور جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوعی دارد. اگر از خط ساحلی پر آب ترکیه در شهرهای ساحلی ترکیه دیدن کنید، تنوع واقعی جاذبه های ترکیه آشکار می شود. از آثار باستانی که بر روی قله های کوهستانی قرار گرفته اند تا کلیساهای دوران بیزانس و مساجد عثمانی و مسیرهای طبیعت گردی تا فرهنگ غذایی متنوع و کافه ها در شهرها، می تواند تعطیلات در ترکیه را به بهترین سفر شما تبدیل کند.

فرهنگ پر جنب و جوش، غذاهای معروف، و تاریخ گسترده آن، همه کسانی را که به اینجا سفر می کنند شگفت زده می کند، در حالی که منظره ها باشکوه آن، از دریای مدیترانه آفتابی گرفته تا کوهستان ها سفر خوبی را برای گردشگران رقم می زنند.

شهرهای ساحلی محبوب ترکیه در نوروز 1401

ترکیه شهرهای ساحلی زیادی دارد که در سواحل دریای اژه و سواحل مدیترانه دارند. این شهرها طبیعت زیبایی دارند و با آب و هوای مناسب خود در نوروز 1401 گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند که در ادامه این شهرهای ساحلی را بررسی می کنیم.

آنتالیا

اگر برای تعطیلات در ترکیه به آنتالیا بروید، این شهر از شهرهای مورد علاقه تان برای استراحت در ساحل خواهد شد. آنتالیا مروارید ترکیه نیز نامیده می شود. این شهر بزرگ که در دامنه کوه های باشکوه توروس در جنوب غربی ترکیه واقع شده است، مقصد اصلی تعطیلات است. آنتالیا منطقه ها زیادی را برای اقامت و تفریحات ساحلی دارد. منطقه های لارا، بلک، کمر و سیده از منطقه ها معروف برای اقامت در آنتالیا هستند.

طیف متنوعی از هتل ها در آنتالیا وجود دارد. همه اقامتگاه ها با دقت زیادی انتخاب شده اند تا تعطیلات آنتالیا را تا حد ممکن دلپذیر کنند. هنگام انتخاب اقامتگاه ها، به موقعیت آنها در رابطه با سواحل، غذاخوری ها و هر مرکز شهر توجه می شود.

آب و هوای مدیترانه ای بسیار دلپذیر است. آنتالیا به دلیل آب و هوای مطبوع و ساحل شنی چندین کیلومتر برای تعطیلات ساحلی مناسب است.

در آنتالیا فعالیت های تفریحی زیادی را می توانید انجام دهید. اگر می خواهید از منظره ها دیدن کنید، آسپندوس و شهر قدیمی و پرپیچ و خم آنتالیا یکی از بهترین مکان ها برای بازدید هستند.

بسیار از گردشگران که علاقه ای به آثار تاریخی ندارند به سواحل می فرایند و در امتداد ساحل با دیدنی منظره ها خط ساحلی مدیترانه به استراحت می پردازند و یا در تورهای کشتی تفریحی شرکت می کنند.

گذراندن تعطیلات در تور آنتالیا نوروز 1401 یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر در ترکیه است، به لطف هتل های مجلل، سواحل خیره کننده و مجموعه چشمگیر جاذبه های تاریخی نگاه های قابل توجهی به آن است، تعجب آور نیست که این شهر زیبا مقصدی ایده آل و محبوب تبدیل شود.

آلانیا

آلانیا برای تعطیلات ساحلی ایده آل است، زیرا سواحل زیادی در آن وجود دارد. به خصوص ساحل کلئوپاترا شناخته شده و بسیار محبوب است. اما از قلم نیاندازید که سوار تله کابین آلانیا شوید و در عرض 5 دقیقه به بالا بروید. در اینجا می توانید از منظره ای پانوراما از شهر لذت ببرید. در ضمنً، بدون دیدن نماد شهر یعنی برج سرخ نمی توانید به خانه برگردید. بلیت ترکیبی بخرید و همچنین از غار داملاتاش دیدن کنید.

تعطیلات به آلانیا به معنی لذت بردن از آفتاب، دریا و ساحل است. آلانیا یک مقصد محبوب برای تعطیلات برای بسیاری از مردم است. آب و هوای گرم آلانیا تقریباً در تمام طول سال شرایط ساحلی عالی را تضمین می کند. سواحل شهر 300 روز در سال زیر نور خورشید می درخشند.

آلانیا یکی از پربازدیدترین استراحتگاه های ساحلی در ترکیه است. آلانیا علاوه بر سواحل، مغازه ها، رستوران ها، کافه های متعددی نیز دارند. در آلانیا صخره ای بزرگ وجود دارد که بین ساحل کلئوپاترا و ساحل شرقی است. بر روی این صخره، قلعه معروف آلانیا، یکی از زیباترین منظره ها آلانیا واقع شده است. اگر در پی مقصدی با آفتاب، دریا، ساحل، تفریحات شبانه، خرید و فرهنگ سنتی هستید، آلانیا را برای سفر انتخاب کنید.

قیمت تور آلانیا نوروز 1401 بر اساس نرخ پروازهای داخلی و خارجی، قیمت رزرو هتل های آلانیا و تعداد روزهای مدت تور معین می شود. اما قیمت تور آلانیا نوروز 1401 در آژانس هواپیمایی مهرپرواز مناسب است. اگر می خواهید تور ارزان قیمت آلانیا ویژه نوروز 1401 را رزرو کنید با ما در تماس باشید.

کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شلوغ ترین شهرهای تفریحی در سواحل جنوبی دریای اژه است و کسانی که به ترکیه سفر می کنند باید از آن دیدن کنند.

کوش آداسی در نزدیکی شهر باستانی افسوس واقع شده است. کوش آداسی برای برای پهلوگیری کشتی های کروز در دریای اژه ایده آل است و محیطی عالی برای تعطیلات فراموش نشدنی ارائه می دهد.

کوش آداسی در ساحل غربی ترکیه در 90 کیلومتری جنوب ازمیر واقع شده است و به یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای دریای اژه معروف است زیرا به مکان های تاریخی مهمی از جمله افسوس، دیدیما، پرینه، میلتوس نزدیک است. و برای گردشگران مجذوب کننده است.

مارماریس

مارماریس که به بهشت مدیترانه معروف است، یک گزینه عالی برای تعطیلات مدیترانه ای است زیرا فعالیتهای تفریحی شگفت انگیز زیادی وجود دارد که می توانید در آن انجام دهید. شما تعداد زیادی سواحل خیره کننده و همچنین مکان های باستانی فرهنگی و تاریخی و همچنین جزیره های اطراف آن را برای گردش در اختیار خواهید داشت.

این اقامتگاه همچنین دارای مجموعه وسیعی از رستوران ها، کافه ها و تفریحات شبانه واقع در مرکز شهر، اسکله تفریحی و سواحل و طبیعت مجذوب کننده است. قلعه مارماریس و طبیعت منحصر به فرد آن به عنوان یک مقصد گردشگری عالی در ترکیه برای خانواده ها و گروه ها مجذوب کننده خواهد بود.

مسافران از ایران معمولا با پرواز مستقیم به از ازمیر می فرایند و از آن جا به صورت زمینی به شهر مارماریس سفر می کنند. با سواحل زیبا، تفریحات، رستوران ها و کافه ها، به راحتی می توان فهمید که چرا مارماریس مقصدی محبوب برای قایق ها، کشتی های کروز و همچنین گردشگرانی است که از ترکیه بازدید می کنند.

شما می توانید با رزرو تور مارماریس نوروز 1401 بهترین قیمت ها برای سفر خود تجربه کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ویژه ایام نوروز و همچنین سایر فصول مانند تور مارماریس تابستان شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به ترکیه تجربه نمایید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

شهرهای ساحلی ترکیه در نوروز 1401 بسیار مجذوب کننده خواهند بود و می توانید بهترین سفر را به این شهرها تجربه کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1440

به "در نوروز 1401 به کدام شهر ساحلی ترکیه سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نوروز 1401 به کدام شهر ساحلی ترکیه سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید