خبرنگاران کرونا کارخانه سیمان بوکان را نیز تعطیل کرد

به گزارش مجله فازنما، مهاباد- خبرنگاران- سرپرست فرمانداری بوکان گفت: با تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کارخانه سیمان این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

خبرنگاران کرونا کارخانه سیمان بوکان را نیز تعطیل کرد

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

لقمان خسروپور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: با تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بوکان و هماهنگی های لازم با مدیریت کارخانه سیمان کاوان این شهرستان در جهت حفظ سلامتی کارگران و ماشین داران کارخانه از فردا، آدینه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی با بیان اینکه حجم وسیع مبادلات، تجمع، حمل ونقل، کارخانه سیمان کاوان بوکان بسیار بالا است، افزود: برای در امان ماندن کارکنان و پرسنل این کارخانه، مسوولان شهرستان تصیمیم گرفتند که این کارخانه را تعطیل نمایند.

وی ادامه داد: برابر تصمیمات اتخاذ شده در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پیرو اطلاع رسانی های قبلی، بازار عرضه طیور بومی در روزهای آدینه و میدان دواب و عرضه دام زنده در روزهای شنبه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: از شهروندان درخواست می گردد در راستای حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه جدا از رفتن به این میادین از تجمع در هر مکانی جهت خرید و فروش دام و طیور نیز خودداری نمایند.

وی بیان نمود: با متخلفان توسط اکیپ های سلامت که به طور مشترک توسط ستاد پیشگیری از کرونا راه اندازی شده است برخورد قانونی می گردد.

کارخانه سیمان کاوان بوکان در سال 1381 با نام سیمان سردار تاسیس شد؛ این کارخانه سالانه 2 میلیون تن سیمان فراوری می نماید که بخش اعظم آن را به کشورهای همسایه صادر می گردد.

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس ننمایند.

طبق آخرین آمار، 9 هزار نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 354 نفر جان خود را از دست داده و 2 هزار و 959 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 162

به "خبرنگاران کرونا کارخانه سیمان بوکان را نیز تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا کارخانه سیمان بوکان را نیز تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید