جنگل بانک؛ ماده تازه جایگزین چوب

به گزارش مجله فازنما، طراح ژاپنی یوما کانو جنگل بانک را معرفی می نماید که نوع جدیدی از چوب ساخته شده از بقایای جنگلی است. این مواد معمولا برای ساخت مبلمان بی ارزش در نظر گرفته می شوند. برای ایجاد این ماده درختان کوچک، برگ ها، پوست، دانه ها، خاک و موارد دیگر تنها با یک پایه معدنی واکنش پذیر و یک رزین اکریلیک مبتنی بر آب که فاقد حلال های آلی یا ترکیبات آلی فرار است مخلوط می شوند.

جنگل بانک؛ ماده تازه جایگزین چوب

به گزارش موبنا، در نتیجه الگو های منحصر به فردی ساخته می گردد که بسته به فصل و سایر شرایط جنگل در زمان برداشت متفاوت هستند.

علاوه بر معرفی روشی بهینه برای تامین محصولات چوبی، استفاده از چنین موادی سبب می گردد که بخش مهمی از فرصت های موجود در گوشه و کنار جنگل ها شناسایی شوند. مواد حاصل دارای طیفی از رنگ های مختلف هستند که منعکس کننده ویژگی های محل برداشت آن ها است. برای مثال رنگ های زرد و سبزی که روی سطح جنگل بانک دیده می گردد، رنگ واقعی درختان است و به وسیله باکتری های موجود در طبیعت ایجاد شده است.

این مواد به یاری روش های معمولی برش و آماده سازی چوب شکل می گیرند و می توان از آن ها به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای مبلمان چوبی بهره برد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1401 بروزرسانی: 27 اسفند 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1624

به "جنگل بانک؛ ماده تازه جایگزین چوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل بانک؛ ماده تازه جایگزین چوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید