جلسه کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان تشکیل شد

به گزارش مجله فازنما، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، جلسه کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان تشکیل شد.

جلسه کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان تشکیل شد

آرمان وطن دوست گفت: این جلسه به منظور آنالیز شکایات و رسیدگی به درخواست های صدور مجوز دفاتر خدمات مسافرتی استان برگزار گردید.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان اظهار کرد: در این جلسه درخواست 6 نفر متقاضی راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در سطح استان آنالیز شد.

او اضافه کرد: بعلاوه با نظر اعضای حاضر در جلسه، برای دو مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی کردستان رای صادر و برای 5 دفتر مهلت نهایی 3 ماهه داده شد تا نسبت به فعال سازی دفاتر اقدام نمایند، در غیر این صورت مجوز آنها باطل می گردد.

وطن دوست بیان کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به صورت مستمر به وسیله کارشناسان این اداره کل بازدید و مواردی مانند نحوه برگزاری تور های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره برداری، نحوه فعالیت، شرایط عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدماتی مسافرتی و... آنالیز می شوند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان یادآور شد: با دفاتری که قوانین و دستورالعمل های مربوطه را رعایت ننمایند، به صورت جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1499

به "جلسه کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کردستان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید