اوج هیجان در ترسناک ترین ترن هوایی های دبی و ابوظبی

به گزارش مجله فازنما، ترن هوایی یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات در سراسر دنیا است. علاقه بعضی ها به این سرگرمی باعث شده، روز 16 آگوست(25 مرداد) در بخش های زیادی از دنیا به نام روز دنیای ترن هوایی یا رولر کوستر نامگذاری گردد. بدون شک یکی از برترین مکان ها برای تجربه سواری با ترن هوایی، کشور امارات و شهرهای دبی و ابوظبی هستند. ترن هوایی هایی این شهرها فوق العاده مدرن و مجهز هستند و به گردشگران فرصت می دهند تا لحظه های متفاوتی از هیجان، ترس و شادی را تجربه نمایند. در این مقاله به معرفی ترن هوایی های دبی و ابوظبی می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

اوج هیجان در ترسناک ترین ترن هوایی های دبی و ابوظبی

1- ترن هوایی Velociraptor، از سریع ترین ترن هوایی های دبی

ترن هوایی Velociraptor از سریع ترین ترن هوایی های دبی است که در پارک IMG Worlds of Adventure قرار گرفته است. سرعت این ترن هوایی تنها در ظرف 2.5 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. در این ترن هوایی می توانید غوطه ور شدن، چرخش سریع و سقوط های دلهوره آور را تجربه کنید. مسیر ترن هوایی Velociraptor دبی از یک منطقه سرپوشیده مشابه جنگل آغاز شده(در حالی که دایناسورهای غول پیکر روی صفحه نمایش نشان داده می شوند) و پس از چرخش های متعدد به فضای بیرون پرتاب می گردد. این ترن هوایی با 105 فوت ارتفاع و 3.465 فوت طول، ظاهری شبیه به یک نعل اسب تاب دار دارد. بعلاوه برای سوار شدن بر این ترن باید حداقل 130 سانتی متر قد داشته باشید.

مکان: دبی - خیابان شیخ محمد بن زاید، IMG Worlds of Adventure

2- Revenge انتخابی ایده آل برای طرف داران مرد عنکبوتی

ترن هوایی Spider-Man Doc Ocks Revenge انتخابی ایده آل برای طرف داران مرد عنکبوتی است. این ترن در مجموعه IMG Worlds of Adventure قرار گرفته است و یک تجربه هیجان انگیز از سفر به شهر نیویورک را در اختیار شما می گذارد. با سوارشدن بر این ترن هوایی می توانید با دکتر اختاپوس مبارزه نموده و از دزدیدن منبع انرژی شهر به وسیله او جلوگیری کنید. ترن هوایی Spider-Man Doc Ocks Revenge دارای 400 متر طول است. شرط سوارشدن بر این ترن، داشتن حداقل قد 120 سانتی متر است. بعلاوه بچه هایی که دارای قد 105 سانتی متر هستند فقط در صورت همراهی با یک بزرگسال می توانند از این ترن استفاده نمایند.

مکان: منطقه مارول، مجموعه تفریحی IMG Worlds of Adventure

3- ترن هوایی Now You See Me دبی

ترن هوایی Now You See Me دبی یکی دیگر از بلندترین و مجذوب کننده ترین ترن هوایی هایی دبی است که 10 طبقه دارد. این ترن هوایی از روی مجموعه فیلم های پرفروش Now You See Me در مجموعه پارک موشن گیت دبی ساخته شده است. در این ترن هوایی می توانید از بین دو گزینه یاری به جان ویک و یا شکار او، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس براساس مسیر انتخابی، تجربیات متفاوتی به شما ارائه خواهد شد. ترن هوایی Now You See Me یک مسیر 500 متری پر از پیچ های ترسناک، نیم حلقه و حلقه های غیروارونه را با سرعت 70 کیلومتر در ساعت طی می نماید. برای استفاده از این ترن باید قد شما حداقل 120 سانتی متر باشد.

مکان: دبی - جاده شیخ زاید - روبروی پالم جبل علی - پارک و استراحتگاه دبی - Motiongate Dubai

4- ترن هوایی Capitol Bullet Train، یکی از هیجان انگیزترین ترن هوایی های دبی

ترن هوایی Capitol Bullet Train یکی از هیجان انگیزترین ترن هوایی های دبی است که با الهام از دنیای پانم فیلم پرفروش The Hunger Games ساخته شده است. این ترن هوایی نیمه شاتل دارای 5 اتومبیل با سرعت 50 مایل در ساعت است. Capitol Bullet Train در سال 2017 عملیاتی شده و با سوار شدن بر آن می توانید هیجان فوق العاده ای را در پیچ و خم های شگفت انگیز تجربه کنید. افرادی که قصد دارند سوار این ترن شوند باید حداقل 130 سانتی متر قد داشته باشند.

مکان: Lionsgate، Motiongate Dubai

5- ترن هوایی Smurf Village Expres دبی

ترین هوایی Smurf Village Expres دبی فرصت ویژه ای را در اختیار خانواده ها قرار می دهد تا همراه با بچه ها خود، بدون ترس سوار بر ترن هوایی شوند. این ترن هوایی تفریحی برخلاف دیگر ترن هوایی های دبی، دارای مسیری آرام و مرتفع است. بعلاوه فضای این ترن از چشم انداز مزرعه ها، جنگل ها و میدان شهر اسمورف تشکیل شده است.

مکان: Motiongate Dubai

6- ترن هوایی Avengers Flight of the Quinjets، از مجذوب کننده ترین ترن هوایی های دبی

ترن هوایی Avengers Flight of the Quinjets یکی دیگر از مجذوب کننده ترین ترن هوایی های دبی است که در شهربازی IMG قرار گرفته است. این ترن هیجان انگیز پر از شخصیت های محبوب دنیای مارول یعنی هالک، انتقام جویان، مرد عنکبوتی و ثور است و شما با نشستن در پرواز دو نفره Quintjet می توانید وانمود کنید یکی از قهرمانان دنیای مارول هستید. یکی از شرایط سوارشدن بر این ترن، داشتن قد 130 سانتی متر یا بلندتر است.

مکان: IMG Worlds of Adventure

7- ترن هوایی Thor Thunder Spin دبی یا ترن خدای رعد ثور

ترن هوایی Thor Thunder Spin دبی یا ترن خدای رعد ثور از برترین و مجذوب کننده ترین ترن هوایی های دبی است. در این ترن هوایی شما اسیر لوکی هستید و ثور و خدای شیطان برای نجات شما کوشش می نماید. جلوه های ویژه این ترن آن قدر باکیفیت و مجذوب کننده هستند که در تمام طول مسیر احساس خواهید کرد اتفاقات اطرافتان واقعی هستند.

مکان: IMG Worlds of Adventure

8- ترن هوایی Swamp Celebration دبی فرصت دیدار با شرک

ترن هوایی Swamp Celebration دبی فرصت دیدار با شرک، هیولای سبز را در جشن مرداب به شما می دهد. با سوارشدن بر این ترن هوایی می توانید در اطراف باتلاق چرخیده و همراه با فیونا و شرک در جشن تولد سه قلوهای آن ها شرکت کنید. بدون شک تجربه سواری در باتلاق گازدار شرک که دارای حباب های شعله ور است برایتان بسیار مجذوب کننده خواهد بود. یکی از شرایط استفاده از این ترن هوایی، داشتن حداقل قد 105 سانتی متر است.

مکان: DreamWorks، Motiongate

9- Madagascar Mad Pursuit ساخته شده بر اساس سری ماداگاسکار

ترن هوایی Madagascar Mad Pursuit ساخته شده بر اساس سری ماداگاسکار، یکی دیگر از هیجان انگیزترین ترن هوایی های دبی است. این ترن هوایی سریع یک سواری پرجنب وجوش و فوق العاده را برایتان به ارمغان می آورد. با استفاده از این ترن می توانید با شخصیت های موردعلاقه خود مانند مارتی، زرافه، ملمن، الکس شیر و گورخر از دست حیوانات شکارچی بی رحم فرار کنید. شرایط استفاده از این ترن، داشتن حداقل قد 125 سانتی متر است.

مکان: DreamWorks، Motiongate

10- ترن هوایی The Green Hornet دبی، تجربه یک ابرقهرمان مبارز بودن

با ترن هوایی The Green Hornet دبی، تجربه یک ابرقهرمان مبارز بودن را به دست خواهید آورد. در این ترن هوایی باید با سرعت بالای 31 مایل در ساعت از ارتفاع 53 فوتی از زمین، وارد انبار زباله شوید و گرین هورنت و کاتو را نجات دهید. برای استفاده از این ترن قد شما حداقل باید 105 سانتی متر باشد. بچه ها هم باید همراه با یک بزرگسال سوار ترن شوند. بعلاوه امکان استفاده از ترن هوایی The Green Hornet برای افرادی که از ویلچر استفاده می نمایند فراهم است.

مکان: کلمبیا پیکچرز، موشن گیت

11- ترن هوایی John Wick: Open Contract، الهام گرفته از فرنچایز جان ویک

ترن هوایی John Wick: Open Contract، الهام گرفته از فرنچایز جان ویک یکی دیگر از مجذوب کننده ترین و سریع ترین ترن هوایی های دبی و دنیا است که در سال 2022 افتتاح شده است. ترن هوایی جان ویک از میان یک نسخه ساختگی از هتل کانتیننتال حرکت نموده و یک دید اجمالی از این فیلم را به بازدیدنمایندگان ارائه می نماید. این ترن هوایی چهاربعدی یک سواری 10 طبقه با سرعتی باورنکردنی است که در اطراف یک مسیر 310 متری می چرخد. شرایط قدی استفاده از این ترن داشتن حداقل قد 125 سانتی متر است.

مکان: Lionsgate، Motiongate

12- ترن Dragons Apprentice از ترن هوایی های دبی با تم اژدها

ترن Dragons Apprentice از ترن هوایی های دبی با تم اژدها است که در لگولند (مجاورت پالم جمیرا) قرار گرفته است. این ترن شما را با سرعتی عجیب به بالای قلعه برده و سپس با حرکتی آهسته به طرف زمین راهنمایی می نماید. این ترن هوایی برای افرادی که علاقه مند هستند مانند اژدها بر فراز زمین پرواز نمایند یک تجربه فوق العاده مجذوب کننده خواهد بود. برای استفاده از این ترن باید قد شما حداقل 105 سانتی متر باشد.

مکان: Kingdoms، Legoland

13- ترن هوایی The Dragon، تجربه سواری مانند یک اژدها

ترن هوایی The Dragon، تجربه سواری مانند یک اژدهای آتشین را در اختیار شما قرار می دهد. این ترن هوایی یکی دیگر از ترن هوایی های دبی با تم اژدها است که در آن شما باید از قلعه پادشاه لگو در لگولند دبی دفاع کنید. در این ترن با پیچ و تابی باورنکردنی و سرعتی غیرقابل تصور به اعماق قلعه سفر می کنید و تمام وجودتان پر از هیجان و شادی می گردد. درصورتی که حداقل قد 120 سانتی متر داشته باشید می توانید از ترن هوایی The Dragon بهره ببرید.

مکان: Kingdoms، Legoland

14- ترن THE STORM COASTER، سریع ترین ترن هوایی پرتاب عمودی دنیا

ترن THE STORM COASTER، سریع ترین ترن هوایی پرتاب عمودی دنیا است. این ترن یکی از جدیدترین ترن هوایی های دبی است که با جلوه های ویژه فوق العاده واقعی، چرخش ها، پیچ ها و شیرجه های عمودی، لحظات هیجان انگیزی را به شما هدیه می نماید. این ترن هوایی در دبی هلیز مال قرار گرفته است و برای سوارشدن بر آن، باید حداقل 130 سانتی متر قد داشته باشید.

مکان: Dubai Hills Mall

15- ترن هوایی Lego Technic Coaster دبی برترین انتخاب برای بچه ها

ترن هوایی Lego Technic Coaster دبی برترین انتخاب برای بچه ها است. بچه ها 4 و بالای 4 سال همراه با یک شخص بزرگسال می توانند سوار بر این ترن هیجان انگیز شوند. بعلاوه بچه هایی که قصد تکسواری دارند باید حداقل 6 سال سن داشته باشند. این ترن هوایی بازدیدنمایندگان را از پیچ و خم های دیوانه نماینده بالا می برد و از ارتفاعات بلند به پایین رها می نماید.

مکان: Legoland

16- ترن هوایی Formula Rossa ابوظبی، سریع ترین ترن هوایی دنیا

ترن هوایی Formula Rossa ابوظبی، سریع ترین ترن هوایی دنیا است که لحظات هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد. در این ترن هوایی می توانید با سرعت 240 کیلومتر در ساعت تنها در ظرف 4.9 ثانیه از ارتفاع 52 متری بالا رفته و مانند یک راننده فراری از خط سرانجام عبور کنید. این ترن براساس مسیر واقعی Formula Rossa ساخته شده است. در صورت تمایل می توانید همراه با فرزندتان سری به این مکان فوق العاده مجذوب کننده بزنید.

مکان: ابوظبی، Ferrari World

17- ترن هوایی Hollywood Studio ابوظبی

ترن هوایی Hollywood Studio ابوظبی یکی از مجذوب کننده ترین ترن هوایی های کشور امارات است. زمانی که سوار این ترن می شوید در ابتدا با عبور از بالای خانه تام و جری احساس می کنید سواری عادی و آرامی خواهید داشت. اما سرعت شما لحظه به لحظه بیشتر می گردد و بعد از واردشدن به یک منطقه با نور UV، هم زمان با افزایش سرعت ترن، چرخش های نامنظمی را تجربه خواهید کرد.

مکان: ابوظبی Warner Bros. Abu Dhabi World

18- ترن هوایی Flying Aces ابوظبی، مرتفع ترین ترن هوایی دنیا

ترن هوایی Flying Aces ابوظبی، مرتفع ترین ترن هوایی دنیا است که با الهام از پروازهای رکوردشکنانه هوانورد و قهرمان جنگ دنیای اول، فرانچسکو باراکا (Francesco Baracca) ساخته شده است. در این ترن هوایی می توانید سوار دو هواپیمای نظامی شوید و شیب 51 تا 63 درجه را با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت طی کنید. این ترن هوایی طوری طراحی شده که هنگام عبور از مارپیچ ها، ریزش های تند و چرخش های سریع بتوانید اوج هیجان را تجربه کنید.

مکان: ابوظبی، Ferrari World

19- ترن هوایی Mission Ferrari ابوظبی، یک ترن هوایی 5 بعدی

ترن هوایی Mission Ferrari ابوظبی، یک ترن هوایی 5 بعدی است که در آن شما ماموریت دارید ماشین جاسوسی فوق سری فراری را به کارخانه فراری در عمق مارانلو، ایتالیا تحویل دهید. این ترن هوایی مجذوب کننده، تجربه فوق العاده ای از حلقه های معکوس و پرتاب های پرسرعت است. یکی از شرایط استفاده از این ترن داشتن حداقل قد 130 سانتی متر است.

مکان: ابوظبی، Italian Zone

20- دیگر ترن هوایی های ابوظبی

از دیگر ترن هوایی های ابوظبی می توان به Turbo Track، Fiorano GT ChallengeT، Turbo Tower، Flying WingsSpeedway Race، Turbo Track، Fiorano GT ChallengeT، Turbo Tower، Flying WingsSpeedway Race، Bell Italia، Karting Academy و Bennos Great Race اشاره نمود.

جمع بندی درباره ترسناک ترین ترن هوایی های دبی و ابوظبی

در این مقاله هیجان انگیزترین و ترسناک ترین ترن هوایی های دبی و ابوظبی را معرفی کردیم. اگر عاشق سرعت، ارتفاع و هیجان هستید پیشنهاد می کنیم در سفرتان به دبی و ابوظبی حتماً سری به ترن هوایی هایی معرفی شده بزنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1722

به "اوج هیجان در ترسناک ترین ترن هوایی های دبی و ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج هیجان در ترسناک ترین ترن هوایی های دبی و ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید