توزیع 135 هزار قبض عوارض پایدار در منطقه18 ، تخفیف استثنایی برای هزاران مؤدی بدهکار

به گزارش مجله فازنما، مدیریت شهری در منطقه 18 مرکز با ارائه بسته تشویقی بی سابقه برای توسعه پایدار شهر، همسو با دیگر منطقه ها، هزاران مؤدی بدهکار را مشمول بخشودگی کرد.

توزیع 135 هزار قبض عوارض پایدار در منطقه18 ، تخفیف استثنایی برای هزاران مؤدی بدهکار

به گزارش خبرنگاران؛ شهردار منطقه18 در این باره گفت: به منظور اجرای ابلاغ دستورالمعل نو اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران مبتنی بر کاهش هزینه های اداره شهر، مشارکت جویی شهروندان و خدمت رسانی مضاعف کارکنان این سازمان مردم نهاد، توزیع قبوض عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه بصورت بلوک به بلوک با استفاده از ظرفیت های تعداد 83 اکیپ اجرایی و تعداد 5 سرگروه از اداره تشخیص و وصول درآمد این منطقه به عنوان ناظر در سطح محله های 18 گانه و بخش حریم آغاز شد.

محمد جواد خسروی ادامه داد:نظر به اهمیت مقوله پرداخت به موقع عوارض امسال از طریق شهروندان، سلسله جلسات آموزشی و توجیهی ویژه همکاران نواحی 7 گانه با موضوع پایبندی به قوانین و نحوه چگونگی توزیع قبوض برگزار و پس از آن توزیع 135 هزار قبض اجرایی شد.

به گفته این مقام مسئول، این طرح بزرگترین توزیع قبوض مؤدیان بدهکار در تاریخ بلدیه پس از سال 1341 بوده که طی آن در صورت پرداخت نقدی تا سرانجام اسفندماه، علاوه بر بخشودگی تمام جرائم گذشته، مشمول برخورداری از تخفیفات 10 درصدی نیز خواهند شد.

خسروی همچنین با بیان این نکته که این تسهیلات فقط مشمول سال جاری نبوده و درآینده نیز ادامه خواهد داشت، تأکید کرد:مؤدیان در صورت مشارکت در این فرصت استثنایی بی نظیر، می توانند از تخفیفات برای سال های آینده نیز بهره مند شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1619

به "توزیع 135 هزار قبض عوارض پایدار در منطقه18 ، تخفیف استثنایی برای هزاران مؤدی بدهکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 135 هزار قبض عوارض پایدار در منطقه18 ، تخفیف استثنایی برای هزاران مؤدی بدهکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید