توافق نهایی تراکتور با ساغلام، حضور 3 دستیار ترکیه ای در تبریز

به گزارش مجله فازنما، با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور این باشگاه با ارطغرول ساغلام به توافق نهایی رسید.

توافق نهایی تراکتور با ساغلام، حضور 3 دستیار ترکیه ای در تبریز

به گزارش خبرنگاران، میر معصوم سهرابی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، گفت: پیرو مذاکرات و توافق اولیه با آقای ساغلام، جهت تسریع در فرایند مذاکرات و حصول توافق شخصاً در استانبول حضور یافتم که خوشبختانه پس از انجام مذاکرات نهایی به توافق لازم برای همکاری با آقای ساغلام دست یافتیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه اضافه نمود: براساس توافق انجام شده، اوتکو یورک اوغلو، شاهین اویسال و تایفون تورکمن به عنوان سه دستیار ترکیه ای ساغلام انتخاب شده اند که آقایان یورک اوغلو و اویسال امروز در تبریز حضور یافتند.

سهرابی اظهار داشت: بعلاوه هماهنگی های لازم برای حضور ساغلام و تورکمن در تبریز در حال اجرا است تا آنان نیز در اسرع وقت با حضور در تبریز کارشان را در تراکتور شروع نمایند.

به گزارش خبرنگاران، یورک اوغلو مربی 46 ساله اهل ترکیه است که سال ها به عنوان سرمربی در تیم های پایه ترکیه کار نموده و بعلاوه به عنوان دستیار ساغلام در تیم های بورسا اسپور، مالاتیا اسپور و تراکتور حضور داشته است. تورکمن نیز 43 ساله بوده و سابقه مربیگری در تیم های ترکیه ای نظیر عثمانلی اسپور، کنیا اسپور و ... را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1449

به "توافق نهایی تراکتور با ساغلام، حضور 3 دستیار ترکیه ای در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق نهایی تراکتور با ساغلام، حضور 3 دستیار ترکیه ای در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید