تعداد بازیکنان دث استرندینگ به بیش از 10 میلیون نفر رسید

به گزارش مجله فازنما، استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در سومین سالگرد بازی دث استرندینگ بیان نمود که تعداد بازیکنان دو بازی دث استرندینگ (Death Stranding) و نسخه کامل تر آن یعنی دث استرندینگ: برداشت کارگردان (Death Stranding Directors Cut) در مجموع در سراسر جهان به بیش از 10 میلیون نفر رسیده است.

تعداد بازیکنان دث استرندینگ به بیش از 10 میلیون نفر رسید

بازی دث استرندینگ ابتدا در 8 نوامبر سال 2019 برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و سپس در 14 ژوئیه سال 2020 برای استیم و اپیک گیمز استور منتشر شد. نسخه کامل تر آن که دارای محتوای بیشتری هم است، در تاریخ 24 سپتامبر 2021 تحت عنوان Death Stranding Directors Cut برای پلی استیشن 5 منتشر شد و در 30 مارس سال 2022 از طریق استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت.

بیانیه کامل منتشرشده از طریق استودیو کوجیما پروداکشنز به شرح زیر است:

اگرچه به صورت رسمی خبری اعلام نشده است اما شایعه ها و زمزمه های فراوانی وجود دارد که نشان می دهد استودیو کوجیما پروداکشنز در حال توسعه بازی دث استرندینگ 2 است. بازیگر شخصیت اصلی این بازی یعنی نورمن ریدس هم در یکی از مصاحبه های قبلی خود به کار روی بازی دیگری از دث استرندینگ اشاره کرده بود. به هر حال، اگر قرار باشد خبری در رابطه با دنباله این اثر منتشر شود، احتمالاً نباید زمان زیادی را برای شنیدن آن صبر کنیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1568

به "تعداد بازیکنان دث استرندینگ به بیش از 10 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بازیکنان دث استرندینگ به بیش از 10 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید