تداوم بارش برف و باران در کشور ، یخبندان در استان های غربی و مرکزی

به گزارش مجله فازنما، سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و یخبندان در استان های غربی و مرکزی اطلاع داد.

تداوم بارش برف و باران در کشور ، یخبندان در استان های غربی و مرکزی

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی خود از شرایط جوی کشور خاطرنشان کرد که یکشنبه (25دی) در جنوب غرب، غرب کشور، نیمه غربی فارس، بوشهر، جنوب و غرب اصفهان بعلاوه در جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، کردستان، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز ، مناطقی از خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف رخ می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • پیش بینی بارش سنگین برف در تهران | سرما و یخبندان در کشور می تواند تا انتها زمستان بماند!
  • ماجرای ورود غول سرمای سیبری به کشور در روزهای آینده | سرما و یخبندان در سراسر کشور؛ این شرایط تا کی ادامه دارد؟ | احتمال سیل در 3 استان

دوشنبه(26 دی) در جزایر شمال خلیج فارس و بعضی نقاط جنوب غرب کشور و استان های بوشهر و جنوب فارس رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد. صبح دوشنبه در استان های غربی و مرکزی کشور یخبندان پیش بینی می گردد.

سه شنبه(27 دی) با گذر سامانه بارشی از نوار جنوبی کشور در جنوب غرب، جنوب شرق و مناطقی از استان های ایلام، لرستان و جنوب اصفهان بارش پیش بینی می گردد. در استان های فارس و جنوب بوشهر رگبار و رعد و برق شدید انتظار می رود.

چهارشنبه (28 دی) در مناطقی از کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران و برف رخ می دهد.

پنجشنبه (29 دی) در بعضی نقاط هرمزگان و در شرق سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد. در نوار شرقی کشور وزش باد پدیده غالب است و در خراسان شمالی و خراسان رضوی کاهش دما رخ می دهد.

امروز و سه شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1600

به "تداوم بارش برف و باران در کشور ، یخبندان در استان های غربی و مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش برف و باران در کشور ، یخبندان در استان های غربی و مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید