بر اساس شخصیتی که دارید به شهرهای مراکش بروید

به گزارش مجله فازنما، به کدام شهرهای مراکش برویم؟

مراکش کشوری متنوع است و در آن هر چیزی را که تصور کنید از ساحل و کوهستان گرفته تا دشت و بیابان را پیدا می کنید. چه ساحل گردی را دوست داشته باشید و چه طبیعت گرد باشید و شکم گرد، مطمئنا در سفر به مراکش شهری را پیدا می کنید که شما را راضی می نماید. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا بگوییم که با توجه به شخصیتی که دارید به کدام یک از شهرهای مراکش سفر کنید.

بر اساس شخصیتی که دارید به شهرهای مراکش بروید

شکم گرد هستید؟ به کازابلانکا بروید

کازابلانکا در غرب مراکش در کنار اقیانوس اطلس واقع شده است و بزرگ ترین شهر این کشور است. این شهر یکی از برترین جاهای مراکش برای امتحان انواع و اقسام غذاهاست البته خوبی این شهر به این است که با رستوران های متنوعی که دارد چشم اندازهای خیال انگیز زیادی را هم در حین غذا خوردن نصیبتان می نماید. کازابلانکا غذاهای متنوع زیادی دارد و گردشگران را ترغیب می نماید که به سمت غذاهای دیگر کشورها هم بروند، البته خوشمزه ترین غذاهای مراکشی را هم می توانید در همین شهر پیدا کنید. این شهر پر از آدم هایی از آسیا، ایتالیا و اسپانیاست با این حال ظاهر مراکشی خودش را حفظ نموده و غذاهای سنتی و اصیلی مثل کوفته و طاجین دارد که پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را امتحان کنید. نظرتان با غذاهای هندی در مراکش چیست؟ به محله مریف بروید و رستوران را Indean Palace انتخاب کنید، غذاهای تند و تیز آنجا حسابی خوشمزه است.

ماجراجو هستید؟ به Taghia بروید

روستای کوچک Taghia در بالای کوه اطلس واقع شده است و از نظر ظاهری مثل روستای یوسیمیتی در شمال آمریکاست. این روستا آنقدر در ارتفاع بالایی واقع شده است که حتی هیچ ماشینی هم نمی تواند به آنجا برود پس حسابی خودتان را برای یک کوهنوردی و صخره نوردی آماده کنید. البته نگران نباشید اگر در وسط راه خسته شدید می توانید سوار الاغ شوید و بقیه جهت را اینجوری بروید. تا می توانید بر روی این کوه ها کوهنوردی کنید البته اگر صخره نورد هم باشید با صخره های زیادی که در میان کوه ها هست امکان این ماجراجویی مفرح هم برایتان محیاست.

عاشق برف هستید؟ به Oukaimeden بروید

برترین جای مراکش برای برف بازی! شاید فکر کنید در کشور آفریقایی مراکش برف پیدا نمی گردد اما اصلا این طور نیست مراکش جاهای معروفی برای برف بازی و اسکی دارد که شاید در جهان بی نظیر باشند. Oukaimeden در نزدیکی شهر مراکش واقع شده است و برای اسکی دوستان جایی عالی ست به طوری که در این شهر عاشقان برف بازی هیچ وقت این سرگرمی هیجان انگیز را از دست نمی دهند. در پیست اسکی بیشتر از 20 دامنه و جهت برای اسکی سواری است و البته برف های زیادی هم برای برف بازی و آدم برفی درست کردن وجود دارد. در اینجا می توانید از غذای خوشمزه و گرم طاجین هم لذت ببرید، این غذای سنتی و خوشمزه به وسیله زنان مراکشی در کوهستان پخته می گردد.

سواحل آفتابی دوست دارید؟ به شهر Dakhla بروید

شهر Dakhla در جنوب مراکش یکی از جادویی ترین جاهای کشور است و نسبت به همه شهرهای مراکش به کشورهای همسایه نزدیک تر است. این شهر زمانی در دست اسپانیایی ها بود و حتی امروز هم تاثیر آن ها را بر روی شهر، مردم و غذاها احساس می کنید. اما جالب توجه ترین چیز در خصوص این شهر چشم اندازهای خیره کننده مخصوصا سواحلش است. در همه ماه های سال آب و هوای این شهر گرم است و می توانید همواره از این سواحل رویایی و آفتابی لذت ببرید. حتی در اوج سرمای زمستان هم دمای هوا حدود 20 درجه سانتی گراد است و وزش بادهای ملایم، بودن در این سواحل را رویایی تر می نماید.

طبیعت گرد هستید؟ به دره بهشت بروید

دره ای که واقعا مثل بهشت می ماند و نمی گردد به مراکش رفت و به این راحتی ها از آن گذشت. این دره بینهایت باشکوه در حدود 60 کیلومتری شهر اگادیر واقع شده است و طبیعتی بهشتی اش هر کسی را محسور می نماید. کافیست سری به این دره در حومه شهر بزنید تا با تماشا استخرهای طبیعی آبی رنگ، دره های سنگ آهکی و آبشارهای خیره کننده اعتراف کنید که زیباتر از طبیعت اینجا در هیچ جای دیگری از مراکش نیست. بی جهت نیست که دره بهشت برای توریستان جاذبه ای محبوب است و طبیعت آن مخصوصا در ماه های تابستان چیزی نیست که بتوان به راحتی چشم روی آن بست. در استخرهای پای آبشارها شنا کنید و دیگر گرمای هوا را احساس نکنید، بعد از مدتی کوهنوردی، شنا و انداختن عکس های مجذوب کننده در گوشه ای بنشینید و در زیر آفتاب داغ یک بشقاب طاجین بخورید.

عاشق موج سواری هستید؟ به کنیترا بروید

کنیترا در شمال مراکش واقع شده است و بیشتر از همه به موج سواری اش معروف است. با اینکه رباط مرکز مراکش خودش سواحل زیادی دارد اما اگر می خواهید ساحل گردی واقعی را تجربه کنید برترین راه این است که سوار قطار شوید و به شهر کنیترا بروید. این شهر که فاصله کمی تا رباط دارد یکی از برترین جاها برای عاشقان سرگرمیات آبی است شاید هم اصلا علاقه ای به ورزش های آبی نداشته باشید و فقط بخواهید از بودن در ساحل، استشمام هوای ساحلی و شن های تمیز لذت ببرید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1404

به "بر اساس شخصیتی که دارید به شهرهای مراکش بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر اساس شخصیتی که دارید به شهرهای مراکش بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید