برگزاری 270 ساعت دوره آموزش صنایع دستی در بوشهر

به گزارش مجله فازنما، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: در سال گذشته 270 ساعت دوره آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در این استان برگزار گردید.

برگزاری 270 ساعت دوره آموزش صنایع دستی در بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطو زاده با اعلام خبر گفت: فراوری بر پایه آموزش است که رشد می نماید و مورد استقبال قرار می گیرد و صنایع دستی هم با توجه به اینکه فراوریی است و کار دست، احتیاج مبرم به برگزاری دوره های آموزشی دارد تا ازلحاظ فنی هنرکار صنعتگران بالا رود.

او اضافه نمود: در سال 98 با برگزاری 270 ساعت دوره آموزشی کوتاه مدت در حوزه صنایع دستی توانستیم به نتایج مطلوبی برسیم ولی این مهم احساس می گردد که بالا بردن سطح دانش فنی صنعتگران به کیفیت بخشی فراوریات آن ها یاری می نماید و بی تردید در سال جدید نسبت به گذشته برنامه های آموزش ما مدون تر و پرمحتواتر خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر اضافه نمود: دوره های کوتاه مدت برای علاقه مندان به این حوزه برگزار می گردد که با فراوری محور بودن دوره ها در روستاها به اشتغال پایدار آنان می انجامد و دیگر دوره آموزشی مربوط به شاغلان صنایع دستی است که بنا بر احتیاج با محتوای خاص برگزار می گردد.

او گفت: توسعه کارگاه های صنایع دستی نتیجه برگزاری همین دوره ها است و علاقه مندان به صنایع دستی در استان با کسب آموزش لازم در این کارگاه ها مشغول به کارشده اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 370

به "برگزاری 270 ساعت دوره آموزش صنایع دستی در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 270 ساعت دوره آموزش صنایع دستی در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید