اپل رویداد آنلاین بعدی خود را 22 مهرماه برگزار می نماید

به گزارش مجله فازنما، اپل برای رویداد آنلاین بعدی خود، که روز سه شنبه، 13 اکتبر بربر با 22 مهرماه در ساعت 10:00 به وقت محلی برگزار می گردد، دعوت نامه هایی ارسال نموده است. این رویداد درست مثل دو رویداد قبلی در اپل بارک برگزار خواهد شد و به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

اپل رویداد آنلاین بعدی خود را 22 مهرماه برگزار می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق معمول، این دعوت شامل دعوت تصویری با تصاویری مبهم با نماد اپل است. کلمات برجسته این تبلیغ شامل سلام، سرعت است. بسیاری از افراد در طول سال ها به دنبال یافتن معنای عمیق تر در پشت این تصاویر تبلیغاتی اپل بوده اند، اما به ندرت منجر به یافته جدیدی می شوند.

در حال حاضر، ما واقعاً نمی توانیم از چیزی مطمئن باشیم، زیرا دعوت هیچ جزئیاتی ندارد. با این حال، با توجه به زمان برگزاری این رویداد، باعث تعجب خواهد بود اگر این رویداد به نسل بعدی مدل های آیفون اختصاص نداشته باشد.

با این حال، مورد مهم دیگری که امسال از اپل انتظار می رود، معرفی اولین مک مبتنی بر سیلیکون اپل است. ما قبلاً شایعه ای را شنیده ایم که می گوید حداقل یک مورد قبل از سرانجام امسال راه اندازی می گردد و در نتیجه این رویداد در زمانی مناسب برگزار می گردد.

همچنین انتظار می رود امسال بعضی از محصولات صوتی جدید منتشر شوند. ما در خصوص راه اندازی هدفون های بی سیم توسط اپل نیز شنیده ایم. این شرکت همچنین به تازگی فروش محصولات صوتی Bose، Sonos و Logitech را در فروشگاه های خود متوقف نموده است که این امر به محصولات صوتی ورودی اپل نیز اشاره دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 648

به "اپل رویداد آنلاین بعدی خود را 22 مهرماه برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل رویداد آنلاین بعدی خود را 22 مهرماه برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید