آیفون SE تازه شاید اسفند یا فروردین معرفی گردد

به گزارش مجله فازنما، بر اساس گزارش نو خبرگزاری بلومبرگ، آیفون SE 3 ممکن است در ماه مارس یا آوریل (اسفند یا فروردین) رسما معرفی گردد. سال گذشته اپل در تاریخ 20 آوریل (31 فروردین) یک رویداد برگزار کرد که در جریان آن ایرتگ، نسل نو آیپد پرو، آی مک 24 اینچی و مدل نو اپل تی وی معرفی شدند.

آیفون SE تازه شاید اسفند یا فروردین معرفی گردد

در سال 2020 اپل رویداد بهاره برگزار نکرد که احتمالا این موضوع به شدت بحران کرونا در این محدوده زمانی برمی گردد. با این حال، در بهار 2020 این شرکت به وسیله سایت خود چندین محصول تازه را معرفی کرد. طبق شایعه های منتشر شده، اپل در رویداد بهاره خود از نسل تازه آی مک 27 اینچی و مدل تازه نفس مک مینی مجهز به تراشه های M1 مکس و M1 پرو رونمایی خواهد نمود.

بعلاوه در این گزارش آمده که رویداد WWDC 2022 اپل هم به طور کامل به طور مجازی برگزار خواهد شد. در رابطه با نسل هشتم اپل واچ هم اگرچه گفته می گردد این ساعت هوشمند با سنسور تشخیص حرارت بدن عرضه خواهد شد، اما گویا هنوز چیزی در این زمینه قطعی نشده و به همین دلیل شاید چنین معینه ای به واقعیت تبدیل نگردد.

همان طور که احتمالا می دانید، آیفون SE 3 از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد که آن هم مبتنی بر طراحی آیفون 8 است. بنابراین باید انتظار بهره گیری از نمایشگر 4.7 اینچی LCD، دکمه هوم حاوی تاچ آی دی و حاشیه های ضخیم اطراف نمایشگر را داشته باشیم. هنوز درباره تراشه این گوشی با قاطعیت نمی توانیم اظهارنظر کنیم ولی گزینه نهایی یکی از تراشه های A15 یا A14 خواهد بود که به ترتیب برای سری آیفون 13 و سری آیفون 12 استفاده شده اند.

در رابطه با نسل چهارم آیفون SE گزارش های متعددی منتشر شده که گفته می گردد طراحی آن یادآور آیفون XR خواهد بود ولی در سال 2024 با این گوشی روبه رو خواهیم شد. یکی از افشاگران مدعی شده که این آیفون از نمایشگر حفره دار با میزان بین 5.7 تا 6.1 اینچی بهره می برد. از سوی دیگر باید خاطرنشان کنیم که گویا مدل های پرو آیفون 14 سال آینده با نمایشگر حفره دار از راه می رسند.

اولین نسل آیفون SE در سال 2016 معرفی گردید و به لطف بدنه کوچک و سخت افزار مناسب، با استقبال زیادی روبرو شد. آیفون SE و سری 6 اس تنها آیفون هایی هستند که 7 نسخه iOS را پشت سر گذاشتند. به طور معین، این گوشی ها همراه با iOS 9 راهی بازار شدند و در نهایت iOS 15 را هم دریافت نموده اند. بعد از مدت ها انتظار، اپل در سال 2020 از نسل دوم آیفون SE رونمایی کرد که از نظر طراحی هیچ تفاوتی با آیفون 8 ندارد.

این گوشی به لطف بهره گیری از چیپست قدرتمند A13 پیروز شد به عنوان یک آیفون مقرون به صرفه قیمت سروصدای زیادی راه بیندازد. حالا هم به نظر می رسد نسل بعدی این گوشی بار دیگر با طراحی تکراری عرضه خواهد شد ولی کاربرانی که خواهان بهره گیری از چیپست قدرتمند اپل و زیست بوم مجذوب کننده این شرکت هستند، احتمالا این گوشی را خریداری خواهند کرد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1363

به "آیفون SE تازه شاید اسفند یا فروردین معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE تازه شاید اسفند یا فروردین معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید