امید های سپاهان کمرنگ تر شد؛ شب صدرنشینی پسران نکو

به گزارش مجله فازنما، دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا برای دو نماینده ایران، با پیروزی ارزشمند فولاد مقابل آهال شروع شد. فولادی ها با این برد، در شرایط مناسبی برای صعود قرار گرفتند و امیدوار، به رسیدن به مراحل حذفی هستند. آن ها حالا شانس صدرنشینی در گروه شان را هم دارند. بر خلاف سپاهان که با توقف مقابل التعاون، شانس زیادی برای صعود نخواهد داشت.

امید های سپاهان کمرنگ تر شد؛ شب صدرنشینی پسران نکو

پیروزی تکراری

فولاد در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان، دو مساوی و یک برد مقابل آهال به دست آورد. عملکردی که باعث شد هم امتیاز با الغرافه، در رده دوم گروهش قرار بگیرد. آن ها دور برگشت را هم با بازی مقابل آهال آغاز کردند. مسابقه ای که برای صعود، احتیاج به هر سه امتیاز آن داشتند.

بازی برگشت دو تیم هم مثل بازی رفت، با حملات فولاد آغاز شد. این بار حملات، کم تعدادتر بود، اما زودتر به نتیجه رسید. آیاندا پاتوسی که بازی رفت موقعیت های خوبی را از دست داده بود، دقیقه 39 روی پاس دقیق ساسان انصاری، دروازه آهال را باز کرد. نیمه دوم آهال مجبور شد برای زدن گل مساوی، جلو بکشد. دقایق انتهای، فشار آن ها بیشتر شد و با این حال، موقعیت های شان چندان دردسرساز نبودند. فولادی ها با اداره مسابقه، پیروزی شان را حفظ کردند و با نتیجه ای مشابه بازی رفت، امتیازات کامل مسابقه را به دست آوردند.

فولاد 8 امتیازی شد و با توجه به شکست سنگین الغرافه مقابل شباب الاهلی، به صدر جدول گروهش رسید. آن ها برای قطعی کردن صعود، به یک پیروزی از دو بازی آینده مقابل الغرافه و شباب الاهلی احتیاج دارند. حتی دو تساوی از این دو مسابقه، می تواند صعود فولاد را قطعی کند.

گل نجات بخش شهریار

سپاهان که دور رفت را خوب آغاز کرد و با شکست سنگین مقابل التعاون به انتها رساند، دور برگشت را هم مقابل همین تیم آغاز کرد. با توجه به 3 امتیاز فاصله و شکست در بازی رو در رو، سپاهان برای حفظ شانس صعود محکوم به پیروزی بود. سجاد شهباززاده، در همان دقایق ابتدایی فرصت جلو انداختن سپاهان را داشت، ولی ضربه او به تیرک خورد. بجز این صحنه، نیمه اول کم موقعیت دنبال شد.

یک غافلگیری در دقایق ابتدایی نیمه دوم، کار سپاهان را سخت تر کرد. تعلل مدافعان سپاهان، باعث شد سمیحان النابت به راحتی دروازه شان را باز کند. گلی که تقریبا، به معنی حذف زودهنگام سپاهان از لیگ قهرمانان بود. سپاهان که رو به حملات انتحاری آورده بود، یک بار دیگر و به وسیله شهریار مغانلو، تیر دروازه حریف را لرزاند. پایان خود مغانلو روی پاس میلاد جهانی، گل مساوی را برای سپاهان زد. کوشش های سپاهان برای زدن گل پیروزی، بی نتیجه ماند و آن ها با نتیجه یک-یک متوقف شدند. سپاهان برای صعود از این مرحله، احتیاج به معجزه در بازی های آینده دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1466

به "امید های سپاهان کمرنگ تر شد؛ شب صدرنشینی پسران نکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید های سپاهان کمرنگ تر شد؛ شب صدرنشینی پسران نکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید