استایل های برتر با کت چرم برای آقایان خوشتیپ

به گزارش مجله فازنما، استایل رسمی با کت چرم

ابتدا با کت چرم آغاز می­کنیم. به خاطر داشته باشید چرم هم مانند پارچه تنوع رنگی و طرح بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال چرم هایی با نام های پولاب، فلوتر و هورس از انواع چرم هایی هستند که در محصولات چرمی از آنها استفاده می­شود.

استایل های برتر با کت چرم برای آقایان خوشتیپ
  1. برای کت چرمی که انتخاب نموده اید، باید ست مناسبی انتخاب کنید، چرا که لباس های چرمی با هر نوع لباسی، هماهنگ نیستند. اگر بودجه مناسبی برای اینکار در نظر گرفته اید می توانید با اطلاع از قیمت پیراهن و لباس های مردانه پیر کاردین (یکی از برندهای معتبر در فراوری پوشاک)، خرید مناسبی داشته باشید و ست های زیبایی را ایجاد کنید.

البته کار شما فقط با یک پیراهن تمام نمی گردد و باید کفش مناسب را تهیه کنید و اگر در پی یک ست کاملا رسمی و شیک هستید، حتی کراوات را نیز در فهرست خریدهای خود قرار دهید.

  1. استایل رسمی دیگری که می توانید از آن بهره ببرید، پوشیدن یک کت چرمی بلند قهوه ای تیره تا روی زانو به همراه یک شلوار سبز تیره است. این استایل را میتوانید برای محیط کار یا مهمانی های خاص به همراه یک کفش هشتگ دار و یک کیف دستی کوچک چرمی بهره ببرید.
  2. استایل رسمی و شیک دیگر برایتان با کت چرم عسلی رنگ کوتاه تا زیر باسن و یک شلوار کتان مشکی و یک کالج عسلی رنگ است. این استایل خاص بیشتر یک استایل مردانه زیبا و مناسب مهمانی ها و دورهمی ها است. شما می توانید برای زیر کت خود از یک یقه اسکی به رنگ شلوارتان بهره ببرید. به همراه این استایل می توانید از کلاه هم به سلیقه خودتان بهره ببرید.

برای جمع بندی در این بخش، اجازه دهید این نکته را یادآوری کنیم: قیمت کت چرم اسپرت مردانه، نسبت به بسیاری دیگر از انواع کت ها بالاتر است، اما کاربردهای زیادی دارد و شما می توانید با ترکیب آن به شکل استایل اسپرت و یا رسمی، ست کردن آن با رنگ های مشکی، قرمز و خاکی، مدل های متفاوت بسیار زیادی را ایجاد کنید.

کاپشن چرم

کاپشن چرم یکی دیگر از ترندهای محصولات چرمی در میان آقایان است. کسانی که به درستی استایل های شیک و خاص را می شناسند، می دانند که کاپشن های چرمی همواره مورد پسند افراد خاصی قرار می گیرد و مشتری های دائم خود را دارد. این کاپشن ها بیشتر مناسب فصل بهار و پاییز هستند و می توانید برای زیر آن هم از یک پلیور بافت و یا از یک تیشرت خنک برای روزهای بارانی بهار بهره ببرید. این استایل خاص را به چند سبک مختلف می توانید برای خود داشته باشید. با مراجعه به نحوه پوشش کاپشن چرمی برای مردان، تمام استایل های مناسب آن را یاد خواهید گرفت، اما ما در ادامه به دو مورد از آنها اشاره می کنیم:

  1. کاپشن چرم کرم رنگی را به همراه یک تیشرت مشکی و یک شلوار طوسی رنگ(طوسی روشن) و یک ونس سفید یا یک کتانی سفید ساده بپوشید: یک استایل ساده، شیک و اسپرت.
  2. استایل دیگری که می توانید با کاپشن چرمی داشته باشید استفاده از یک کاپشن چرم زرشکی به همراه یک شلوار مشکی و یک پیراهن مشکی ساده است. می توانید از یک کفش چرمی به رنگ قهوه ای سوخته هم بهره ببرید.

کاپشن چرم موتور سواری

احتمالا همه شما فیلم های آمریکایی را دیده اید که در آن مردهایی با موتور های بزرگ و کاپشن های چرمی حضور دارند. در واقع استایل چرم موتور سواری یک استایل خاص و فرق دارد که با شلوارهای تنگ موتور سواری که دو جیب بزرگ در جلوی آن وجود دارد پوشیده می گردد. برای کفش در این استایل از نیم بوت های مشکی استفاده می گردد و دستمال سر یکی از المان های این استایل فرق دارد.

استایل های اینچنین خاص و متفاوت، این روزها به استایل عادی و روزمره تبدیل شده و بسیاری از افراد را می بینیم که بعلاوه کت هایی به تن دارند و دقیقاً همان حسی را به ما القا می نماید که از تماشا یک فیلم آمریکایی خواهیم داشت. در واقع در عصر حاضر افراد می توانند هر آنچه به نظرشان مناسب می آید را امتحان نمایند البته شرط پذیرفته شدن آن لباس از سوی جامعه و نظام کشور همواره از اهمیت خاصی برخوردار است.

اگر به چنین استایلهای علاقه دارید نیازی نیست حتما تا این حد شبیه بازیگران امریکایی باشید و می توانید تا هر مقداری که خودتان می پسندید از این پوشش ها بهره ببرید.

استایل های بسیار زیاد و بسیار زیبایی هستند که می­توانید با محصولات چرمی داشته باشید و شخصیتتان را با این پوشش ها برجسته تر نشان دهید و اطمینان پیدا کنید که چرم به تنهایی می­تواند باعث گردد که شما در مرکز توجهات قرار بگیرید. حتما از این استایل ها یاری بگیرید.

نویسنده: سارااقبالی

منبع: فرارو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1277

به "استایل های برتر با کت چرم برای آقایان خوشتیپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استایل های برتر با کت چرم برای آقایان خوشتیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید