از دستمزد نجومی بازیگر مشهور برای هر کلمه تا نقش مهم سیب زمینی در فیلم سازی!

به گزارش مجله فازنما، بعضی از حقایق باورنکردنی فیلم های سینمایی معروف، از دستمزد 21 هزار دلاری آرنولد برای هر کلمه تا اصابت رعد و برق به بازیگر را در این گزارش بخوانید.

از دستمزد نجومی بازیگر مشهور برای هر کلمه تا نقش مهم سیب زمینی در فیلم سازی!

به گزارش خبرنگاران، وقتی صحبت از حقایق فیلم های سینمایی می گردد، موارد زیادی به ذهن مخاطبان می رسد که برخی از آن ها جذاب هستند. گاهی این حقیقت ها به اندازه ای جالب می شوند که نظر شما را کاملا به خود جلب می نماید و ممکن است شما نیز آن ها را با کسانی که در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید.

در اینجا حقایقی از 10 فیلم سینمایی می بینید که گاهی برای خود بازیگران فیلم شگفت انگیز هستند.

بیگانه: رستاخیز Alien: Resurrection

فیلم سینمایی بیگانه: رستاخیز یکی از مهمترین آثار از مجموعه فیلم های بیگانه محسوب می گردد. در این فیلم سکانسی وجود دارد که بازیگران مشغول بازی بسکتبال هستند. سیگورنی ویور باید از یک نقطه دور و بدون نگاه کردن به داخل سبد پرتاپی کند؛ از آنجایی که این کار سختی بود، کارگردان می خواست این بخش را با جلوه های ویژه تکمیل کند. بر خلاف انتظار کارگردان در چند سکانس ابتدایی توانست خودش این کار را انجام دهد.

ترمیناتور 2:روز قضاوت Terminator 2: Judgment Day

این فیلم ممکن است از نگاه بسیاری از مخاطبان سینمایی بهترین قسمت مجموعه سینمایی ترمیناتور است که آرنولد شوارتزنگر در آن بازی می نماید، اما بر خلاف انتظار شما این بازیگر 15 میلیون دلار برای این فیلم دستمزد گرفته و تنها 700 کلمه را در طول مدت زمان فیلم بیان می نماید. در واقع او برای هر کلمه 21 هزار و 429 هزار دلار دریافت نموده است. طبق این محاسبات دیالوگ معروف او یعنی اگر میخواهی زنده بمانی با من بیا 171 هزار دلار برای او درآمد داشته است.

هالووین Halloween

فیلم سینمایی هالووین یکی از آثار شاخص در ژانر وحشت است. به جز شیوه ساخت فوق العاده، موسیقی متن و سکانس ابتدایی، شخصیت مایکل مایرز و ماسک عجیب و غریبش این فیلم را به یک اثر ترسناک تبدیل نموده است. بر خلاف انتظار عده ای مدت زیادی برای ساخت و رسیدن به ایده این ماسک صرف نشد. در واقع ماسک مربوط به کاپیتارن کرک در فیلم سینمایی پیشتازان فضا را به رنگ سفید درآوردند و از آن استفاده کردند. طراح صحنه فیلم در این باره گفته بود که چون بودجه ساخت آن ها کم بوده این ماسک را به ارزش 1.92 دلار خریداری نموده است.

امپراتوری ضربه می زند The Empire Strikes Back

طراح صحنه بودن یک فیلم اختیارات منحصر به فردی را در به شما می دهد؛ چراکه گاهی طراح های صحنه کار هایی را انجام می دهند که فقط خودشان و عوامل طراح صحنه از آن خبر دارند. این دقیقا همان اتفاقی است که در فیلم امپراتوری ضربه می زند از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان افتاد و تیم طراح صحنه تصمیم گرفتند یک سیب زمینی و کفش شناور را به یکی از صحنه های فیلم اضافه نمایند. حتی جورج لوکاس، تهیه نماینده و نویسنده فیلم هم از این موضوع اطلاع نداشت و سال ها بعد از اکران فیلم متوجه آن شد.

تبدیل شوندگان: نیمه تاریک ماه Transformers: Dark Of The Moon

مایکل بی از کارگردان هایی است که دوست دارد فیلم هایش یک سبک انفجاری داشته باشند. او برای ساخت سومین قسمت از فیلم سینمایی تبدیل شوندگان 532 ماشین را خراب کرد که کمی بیش از حد احتیاج به نظر می رسد. ممکن است فکر کنید که چه کسی هزینه این اتومبیل ها را پرداخت نموده و این کار بودجه زیادی صرف نموده است، اما اینطور نیست. این اتومبیل ها به دست کمپانی بیمه نماینده فیلم به رایگان در اختیار کارگردان قرار داده شد. تمامی این ماشین ها سیل زده بودند و ارزشی نداشتند.

شوالیه تاریکی The Dark Knight

عده زیادی معتقدند که بهترین اتفاق در فیلم سینمایی شوالیه تاریکی هیث لجر است. بازی او در نقش بدنام ترین دشمن بتمن بسیار برجسته بود و او برای آن اسکار گرفت. گفته می گردد مایکل کین، بازیگر این فیلم، وقتی برای اولین بار هیث لجر را در نقش جوکر دید دیالوگ هایش را فراموش می نماید. با این حال نولان تصمیم گرفت که این سکانس را همانطور که هست نگه دارد و دیالوگ مایکل کین از فیلم حذف شد.

مصائب مسیح The Passion Of The Christ

شاید این یک مورد در هر فیلم دیگری اتفاق می افتاد، راهی به این لیست پیدا نمی کرد، اما حقیقت این است که در این فیلم جنجالی به کارگردانی مل گیبسون، جیمز کاویزل بازیگر نقش مسیح در طول فیلمبرداری این اثر که در بالای یک کوه بود، مورد اصابت رعد و برق نهاده شد و به همین خاطر مجبور به انجام عمل قلب باز شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 830

به "از دستمزد نجومی بازیگر مشهور برای هر کلمه تا نقش مهم سیب زمینی در فیلم سازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دستمزد نجومی بازیگر مشهور برای هر کلمه تا نقش مهم سیب زمینی در فیلم سازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید