ادعای عجیب ساکت الهامی در تلویزیون

به گزارش مجله فازنما، در آشفته بازاری که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران به راه انداخته بود و هر کسی خودش را گزینه راهنمایی تیم ملی می دانست، ساکت الهامی هم یکی از نفراتی بود که نامش در بین گزینه ها مطرح شد. این در حالی است که الهامی که چند سالی است به عنوان سرمربی در لیگ برتر فعالیت می نماید، هم اتفاقات پرحاشیه ای را رقم زده است و هم اینکه تا به امروز قهرمانی در لیگ برتر نداشته است.

ادعای عجیب ساکت الهامی در تلویزیون

با این حال او روز آدینه یک ادعای عجیب را عنوان نمود. الهامی که در برنامه استادیوم شبکه پنج تلویزیون حاضر شده بود با بیان این که اگر قبول کند روزی راهنمایی تیم ملی را برعهده بگیرد نتایج خوبی کسب خواهد نمود گفت: به خودم ایمان دارم و می دانم که در تیم ملی پیروز خواهم بود.

او تاکید نمود: اگر روزی قبول کنم که سرمربی تیم ملی شوم، کره جنوبی را در سئول، ژاپن را در توکیو، چین را در پکن و عربستان را در ریاض شکست خواهم داد!

ساکت الهامی یک جمله دیگر هم عنوان نمود و گفت: دوران دستیاری من تمام شده است و حتی اگر سانچز و گواردیولا هم سرمربی تیم ملی ایران شوند من دستیار این دو هم نمی شوم. سانچز جزو 15 گزینه ما هم نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1622

به "ادعای عجیب ساکت الهامی در تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب ساکت الهامی در تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید