آیفون SE 3 ممکن است از نظر ظاهری تغییری نکند

به گزارش مجله فازنما، بر اساس گزارش یکی از سایت های ژاپنی، آیفون SE 3 با همان طراحی نسل فعلی راهی بازار می گردد. این یعنی بار دیگر با نمایشگر 4.7 اینچی LCD و دکمه هوم با تاچ آی دی روبه رو خواهیم شد. این خبر در حالی مطرح می گردد که طی ماه های گذشته گزارش هایی درباره طراحی کاملا متفاوت این گوشی منتشر شده است.

آیفون SE 3 ممکن است از نظر ظاهری تغییری نکند

از طرف دیگر، گویا اپل برای نسل سوم آیفون SE از چیپست قدرتمند A15 بهره می برد و به همین دلیل از اینترنت 5G هم پشتیبانی خواهد نمود. در این گزارش آمده که فرایند فراوری انبوه این گوشی از اواخر 2021 شروع می گردد و در بهار 2022 به دست کاربران می رسد.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، چند ماه قبل همین موضوع را عنوان کرد و گفت آیفون SE 3 از نظر ظاهری تفاوتی با نسل فعلی ندارد اما همراه با سخت افزار بهتر و قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G راهی بازار خواهد شد. با توجه به این گزارش تازه، به نظر می رسد کاربران نباید انتظار طراحی متفاوتی از این گوشی داشته باشند.

از طرف دیگر، بعضی شایعه ها از کنار گذاشتن آیفون مینی از طرف اپل خبر می دهند و گویا سال آینده شاهد رونمایی از آیفون 14 مینی نخواهیم بود. در نتیجه کاربران هوادار آیفون های کوچک احتمالا باید به آیفون SE 3 بسنده نمایند.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1244

به "آیفون SE 3 ممکن است از نظر ظاهری تغییری نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE 3 ممکن است از نظر ظاهری تغییری نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید