3 بازیکن سپاهان در لیست خروج

به گزارش مجله فازنما، تمرینات پیش فصل سپاهان به طور منظم در حالی پیگیری می گردد که ابهام درباره فهرست نهایی این تیم برای فصل بیست و سوم لیگ برتر ادامه دارد. محمدرضا حسینی و محمد علی نژاد دو بازیکن این تیم هستند که یک فصل دیگر با زردپوشان قرارداد دارند، اما ژوزه مورایس هیچ علاقه ای به حفظ آن ها ندارد. کمبود بازیکن در دفاع باعث درخواست محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه از سرمربی پرتغالی اش شد تا شاید بتواند یکی از آن ها را حفظ کند.

3 بازیکن سپاهان در لیست خروج

این در حالی است که مورایس نه تنها با خواسته ساکت مخالفت نموده است بلکه تصمیم کتبی خود مبنی بر عدم حفظ جلال الدین علی محمدی کاپیتان فصل گذشته تیمش را نیز اعلام نموده است.

سرمربی سپاهان با وجود اینکه بازیکن دارای قرارداد با باشگاه در اختیار دارد تمایلی به حضور آن ها ندارد و به جای آن ها گزینه خارجی را به ساکت معرفی نموده است، اما هنوز مذاکرات پیش نرفته است. سرمربی سپاهان در حالی بازیکنان خارجی مد نظر خود را اعلام نموده است که عملکرد خارجی های فصل گذشته سپاهان که با نظر مستقیم مورایس آمدند مطلوب نبود و حضورشان تأثیری در نمایش فنی این تیم نداشت.

سه بازیکن قدیمی سپاهان در فهرست سیاه مورایس/ درخواست جذب خارجی ها

آخرین درخواست های نقل و انتقالاتی مورایس برای تابستان جریان دارد تا حسینی و علی نژاد خواستار دریافت برکه فسخ قرارداد خود از جانب باشگاه و تصمیم گیری برای آینده فوتبالی خود باشند. جدایی جلال الدین علی محمدی نیز بازوبند کاپیتانی را فعلا روی بازوی پیغام نیازمند نشانده است، اما باید منتظر ماند و دید آیا ساکت می تواند نظر مورایس را در چند روز به جامانده تا آغاز لیگ برتر تغییر دهد یا مجبور به جذب خارجی های محبوب سرمربی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1675

به "3 بازیکن سپاهان در لیست خروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بازیکن سپاهان در لیست خروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید