کمالوند: مستحق کسب 3 امتیاز بودیم، بازیکنان ماشین سازی جوانمردانه و بانشاط بازی کردند

به گزارش مجله فازنما، گروه استان ها - سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: اعتقادم بر این است بر اساس بازی که با تیم ماشین سازی کردیم، مستحق دریافت 3 امتیاز بودیم.

کمالوند: مستحق کسب 3 امتیاز بودیم، بازیکنان ماشین سازی جوانمردانه و بانشاط بازی کردند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در نشست خبری پس از تساوی 2 بر 2 تیمش در ملاقات با ماشین سازی تبریز گفت: خیلی راضی هستم که در یکی دو ماه اخیر این سعادت را داشته ایم که دو بار به شهر عزیز و دوست داشتنی تبریز بیاییم و ملاقاتها تازه گردد. این استادیوم خاطرات زیادی برای من در گذشته به همراه داشته و حضور در اینجا خیلی راضیم می نماید.

وی اضافه نمود: اعتقادم بر این است بر اساس بازی که با تیم ماشین سازی کردیم، مستحق دریافت 3 امتیاز بودیم. بازیکن جوانمان که به تازگی از تیم امید به جمعمان اضافه شده، یک اشتباهی کرد که فکر می کنم به خاطر جوانی اش بود. شاید اگر آن بازیکن اخراج نمی شد، ما در 4-5 دقیقه آخر می توانستیم 3 امتیاز را حفظ نموده و وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: کارهای زیادی داریم که باید با تیم انجام دهیم. فکر می کنم از روزی که آمده ام کلاً 3 جلسه با تیم کار نموده ام. ان شاءالله با تمرینات بهتر و منظم تر بتوانیم شرایط را کاملاً تغییر دهیم.

کمالوند در مورد فرایند تیمش اظهار داشت: تیم ما در 20 بازی 10 گل زده بود اما در اولین بازی توانستیم 2 گل بزنیم، این یک نوید را به ما می دهد که بچه های خط حمله مان کاملاً یک تکانی به خودشان داده اند. 3 بازی پشت سر هم تیم شکست خورده بود و از لحاظ روانی در شرایط خوبی نبود. امروز 3 امتیاز واقعاً از دست ما درآمد. اصلاً فکر نمی کردم بازی مساوی گردد، شاید اگر بازیکنمان کم تجربگی نمی کرد و اخطار کاملاً بی مورد نمی گرفت، می توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در سرانجام گفت: بعد از گل زود هنگامی که دریافت کردیم، بچه ها به خودباوری رسیدند و خیلی خوب به بازی برگشتیم. تیم ماشین سازی هم در بازی امروز واقعاً خوب، پرنشاط و جوانمردانه بازی کرد. آرزو دارم و خواهش می کنم بازیکنان ماشین سازی در بقیه بازی ها هم همین گونه و با تمام توان بازی نمایند.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1043

به "کمالوند: مستحق کسب 3 امتیاز بودیم، بازیکنان ماشین سازی جوانمردانه و بانشاط بازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: مستحق کسب 3 امتیاز بودیم، بازیکنان ماشین سازی جوانمردانه و بانشاط بازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید