کابینت های مختلف آشپزخانه بر اساس نوع سفارش

به گزارش مجله فازنما، کابینت از ضروری ترین وسایل مورد احتیاج در فضای آشپزخانه میباشد. اگر با انواع آن آشنایی داشته باشید به راحتی میتوانید مدل دلخواه خود را طبق سلیقه و ابعاد آشپزخانه سفارش دهید. این المان های ضروری از نظر نوع سفارش به سه دسته زیر تقسیم بندی میشوند.

کابینت های مختلف آشپزخانه بر اساس نوع سفارش

کابینت معمولی

کابینت معمولی به صورت پیش ساخته وجود دارد و ابعاد آن استاندارد است. آماده سازی و نصب آن ظرف چند روز انجام میشود و احتیاج به مدت زمان طولانی ندارد. مدل و ابعاد آن نیز محدود است و مشتری فقط میتواند از بین مدل ها, مدل مورد نظر خود را انتخاب کند.

کابینت نیمه سفارشی

کابینت نیمه سفارشی به صورت پیش ساخته نیست بلکه بعد از سفارش در کارگاه ساخته میشود. قیمت آن نسبت به نوع عمومی بالاتر است زیرا سلیقه مشتریان در انتخاب آن نقش دارد. زمان ساخت و آماده سازی کابینت های نیمه سفارشی طولانی تر از مدل های معمولی است.

کابینت سفارشی

کابینت سفارشی بنا به درخواست مشتری در هر طرح, رنگ و جنسی ساخته میشود. یکی از مزیت های آن پر کردن قسمت هایی از آشپزخانه با ابعاد نامتعارف و کج است. مدل های معمولی این قابلیت را ندارند و فقط برای قسمت های صاف و استاندارد در آشپزخانه تعبیه میشوند. قیمت نوع سفارشی نسبت به دیگر مدل ها گران تر میباشد. البته قیمت تمام شده آن بسته به نوع متریال و طرح کار شده در ساخت آنها دارد.اگر میخواهید برای آشپزخانه خود طرحی خاص داشته باشید و دکوراسیونی شیک و ایده آل در آن پیاده کنید بهتر است کابینت آشپزخانه خود را طبق سلیقه خود طراحی کرده و از فضای آشپزخانه استفاده بهینه نمایید.

گفتنی است که زیبایی و نمای کابینت با ابزار جانبی و یراق آلاتی که در آن به کار میرود دو چندان میشود. دستگیره ها, لولا, ریل, جک, پایه زیر کابینتی, اکسسوری ها و دیگر ابزاری که در ساخت آن ها استفاده میشوند تاثیر بسزایی در زیبایی این المان ها دارند. در انتخاب یراق آلات دو فاکتور کارایی و زیبایی باید مد نظر قرار گرفته شوند. در مدل سفارشی میتوان از بین انواع مختلف یراق آلات نمونه ای را انتخاب کرد که هم از استحکام بالایی برخوردار باشد و هم زیبایی ظاهری داشته باشد. اما در مدل های معمولی فقط چند نمونه محدود به شما نشان داده خواهد شد و شما مستلزم به انتخاب یکی از آنها هستید. به طور کلی در کابینت های معمولی و نیمه سفارشی دامنه انتخاب مشتری بسیار محدود است.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 405

به "کابینت های مختلف آشپزخانه بر اساس نوع سفارش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینت های مختلف آشپزخانه بر اساس نوع سفارش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید